Lees het gedichtje maar. Dat is nou precies de klacht.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Strychnine het volgende:
Ik wou net zeggen, ik heb nog nooit zo'n slecht gedraaide joint gezien, en dan tel ik mijn eigen creaties mee
Te lui om te lezen zeker?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Strychnine het volgende:
Ik wou net zeggen, ik heb nog nooit zo'n slecht gedraaide joint gezien, en dan tel ik mijn eigen creaties mee
Inderdaad, die arme Wietpiet toch... zo had ik het nog niet bekeken. Toch snap ik niet dat hij zijn Pietendiploma heeft gehaald.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:51 schreef wijsneus het volgende:
Tsja - draai jij maar eens buiten, in dit weer, op een dak, met een sint die je zegt op te schieten- een strakke joint.
Tsja - mischien had hij op het onderdeel 'jointjes draaien' een 3 maar scoorde hij een 9 op 'balans voor gevorderden'.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:00 schreef superworm het volgende:
[..]
Inderdaad, die arme Wietpiet toch... zo had ik het nog niet bekeken. Toch snap ik niet dat hij zijn Pietendiploma heeft gehaald.
Gaat dit topic over sandstorm?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wist niet dat Sint en Piet zo slecht draaiden.
Scherpquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je het niet doet nog eerder
Piet zonder vooropleiding?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Dus een PZV?
Veer.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Piet zonder vooropleiding?
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:47 schreef Noorseviking het volgende:
Ik wist niet dat de sint bij uitkeringstrekkers langskwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |