Tja... dat vragen vast meer mensen zich af. Hij kwam binnen met zijn videoclipje, verder is het mij ook totaal onduidelijk. Straks zijn er nog meer gasten dan spelers.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, heb paar dagen niet gekeken, wtf doet Luc daar?
Ik had juist gehoopt dat jij mij dat kon vertellenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
Mag ik even vragen waar dit kut-DGK nog over gaat met inmiddels 3 'gastspelers'
Dit ding lijkt inderdaad erg op een teken:quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal hem voor je afmaken![]()
Het is een teken van boven dat je post waarschijnlijk absoluut niet grappig was en je op deze manier wellicht behoed bent voor het maken van gratuite mislukte humor ten koste van een deel van de wereldbevolking.
Nu tevreden
Tja maar drie bezoekers is wel wat veel.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
Jaap en huub willen de nerd gaan treiteren; net als de date van Eric
Ze zijn nu aan het bellen naar de schim of het mag............ ik hou daar niet van; vind het wel een liev j ong
Ik vind het niet erg.. TENZIJ Huub met Lieke breekt wordt er de komende tijd toch weinig spel meer gespeeld en doen ze het allemaal rustig aan...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... dat vragen vast meer mensen zich af. Hij kwam binnen met zijn videoclipje, verder is het mij ook totaal onduidelijk. Straks zijn er nog meer gasten dan spelers.
Ik ook niet dus...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
Ze zijn nu aan het bellen naar de schim of het mag............ ik hou daar niet van; vind het wel een liev j ong
Nee zo zit hij niet in elkaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef ruba het volgende:
Brian doet er niet aan mee.
mja, vind het nieuwe script ook een beetje tegenvallen zoquote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef Ziet het volgende:
sneaky brian wil lieke bij 'z ijn team'
als huub en jaap nou lekker hun gang gaan, wie hebben we dan?
amanda: lieke!
(als dit het nieuwe script is.. pffff laat lieke dan maar lekker bij die slangen zitten die haar hebben aangerand)
Lekker makkelijk hoor om die nerd te willen treiteren. Ze zouden Brian eens aan moeten pakken, dat heeft tenminste zin voor het spel en daar is het Jaap en Huub toch allemaal om te doen, het spel. Maar nee, ze nemen een onzekere jongen die niets in dit spel in te brengen heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
En zo is het.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee zo zit hij niet in elkaar.
Klopt. Een smerige laffe rat is het die anderen het vuile werk laat opknappen en dan probeert daar zelf beter van te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |