quote:Op woensdag 5 december 2007 20:59 schreef Starlie het volgende:
NOU FLIKKER DIE LUC ERUIT.. TIME'S UP!
Tjonge jonge wat heeft die gozer daar nou nog te zoeken..
Het is een tekenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Gvd zit ik een heel verhaal te typen over die kutbelgen op tv (samson & gert), is mijn hele post pleithuizen
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Gvd zit ik een heel verhaal te typen over die kutbelgen op tv (samson & gert), is mijn hele post pleithuizen
Wel even in het Vlaams en Frans uitwerken hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Efkens de pc opkuisen?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:02 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat deuntje is nu wel bekend inderdaad....quote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Ziet het volgende:
laat amanda ff kappen!
Het is of: Het is een teekquote:
eensch.... alleen kon ik het niet zo mooi verwoordenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:01 schreef Dark het volgende:
Heb veel commentaar gelezen op zowel Huub als Lieke.
Huub en Lieke lijken wat mij betreft op elkaar, beide sterke persoonlijkheden die niet willen onderdoen voor elkaar en beiden stellen ze zichzelf op de eerste plaats.
Niks mis mee, maar samen botst dat!
Wat mij irriteert, is dat Lieke haar gal gaat spugen - over Huub - bij de tegenstanders in het spel!
Ik vind dat min
Huub heb ik dat nog niet zien doen. Huub praat veel over Lieke met Jaap, een medestander in het spel of soms met Palma, een buitenstaander in het spel.
Dat Lieke zieltjes wil winnen bij bijvoorbeeld Amanda, stuit mij tegen de borst en dat ze dan vervolgens GEEN spel wil spelen met Huub en Jaap, omdat zij het net fijn heeft met Brian en Amanda..........![]()
Voor mij is het duidelijk, dat Lieke heel duidelijk stelling neemt voor,.......... Lieke en ze doet dat op een manier die mij niet aanspreekt.
Ik zal hem voor je afmakenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het is of: Het is een teek
of
Het zijn teken
Los daarvan, waar slaat dat op?
Er was niemand anders te vinden om de kooi in te gaan..quote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, heb paar dagen niet gekeken, wtf doet Luc daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |