abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55062705
Dan ben je dus zo relaxt aan het werk (callcenterwerk ) en dan word je af en toe gewoon keihard afgeleid door tieten!
Bij ons werken er namelijk 2 van die wijven die echt elke fucking dag met hun tieten lopen te pronken! Altijd hebben ze van die laag uitgesneden shirtjes/topjes aan waardoor je zelfs als ze gewoon staan perfect de contouren van hun tieten kunt zien. En dit leidt af! Niet prettig als je aan het bellen bent, midden in je zin half wegvallen omdat die figuren weer langslopen.
En als je dan kijkt moet je het nog zo doen dat het niet opvalt omdat je anders weer onbeschoft bent, maar als je zulke dingen draagt dan vraag je erom!

Samenvatting: HOEREN!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_55062743
volgende keer fappen voor hun gezicht
pi_55062778
fotos anders is het niet gebeurd
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_55062795
fappen op de wc en als je bijna komt er naartoe rennen en over ze klaarkomen net als op die .gifjes
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55062834
Dit is dezelfde denkwijze die verkrachters ook hebben. Ze lokte het uit!!!1!1!!!e21
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_55062839
woon je toevallig in Leeuwarden ? Mijn ex doet ook van dat kut werk en is daar de lokale hoer. Ze ontmoet mensen via het bellen.
Ziek wijf
pi_55062876
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:15 schreef Edwinuss het volgende:
woon je toevallig in Leeuwarden ? Mijn ex doet ook van dat kut werk en is daar de lokale hoer. Ze ontmoet mensen via het bellen.
Ziek wijf
"woonplaats: Den Haag "
uhh denk het niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:20:49 #8
198801 ruba
-weggejorist-
pi_55062956
tis is ook nooit goed.
OMGWTFMOGGEL~!11!1EINZ1
pi_55062975
Tieten .
pi_55065513
Wat wil je dan, bedrijfsbrede borstamputatie?

TS = homo
---
  woensdag 5 december 2007 @ 22:15:25 #11
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_55067068
Zou bijna denken dat je bij callcenter in Utrecht werkte. Daar had onze supervisor (wijffie van 18) ook van die dondersgeile tieten die ze maar al te graag in strakke truitje propte. Zat je daar met je wild kloppende lid te bellen..
It's about being boss, not being the boss...
pi_55069680
Ach, uit onderzoek is gebleken dat naar tieten staren gezond is, doe er je voordeel mee!
pi_55069697
Je moet je lul uit de broek laten hangen dat zal ze leren
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55069798
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:15 schreef T3rr0r het volgende:
Zou bijna denken dat je bij callcenter in Utrecht werkte. Daar had onze supervisor (wijffie van 18) ook van die dondersgeile tieten die ze maar al te graag in strakke truitje propte. Zat je daar met je wild kloppende lid te bellen..
pi_55070292
Opzichtig kijken naar tieten is prima hoor, mits je er een obsceen lollig opmerking over maakt wordt het altijd wel gewaardeerd. Door omstanders.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 6 december 2007 @ 00:51:49 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55070444
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:07 schreef renwan het volgende:
Dan ben je dus zo relaxt aan het werk (callcenterwerk ) en dan word je af en toe gewoon keihard afgeleid door tieten!
Bij ons werken er namelijk 2 van die wijven die echt elke fucking dag met hun tieten lopen te pronken! Altijd hebben ze van die laag uitgesneden shirtjes/topjes aan waardoor je zelfs als ze gewoon staan perfect de contouren van hun tieten kunt zien. En dit leidt af! Niet prettig als je aan het bellen bent, midden in je zin half wegvallen omdat die figuren weer langslopen.
En als je dan kijkt moet je het nog zo doen dat het niet opvalt omdat je anders weer onbeschoft bent, maar als je zulke dingen draagt dan vraag je erom!

Samenvatting: HOEREN!

Wat voor een puisterige puber moet je wel niet zijn om zo te reageren
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 07:29:03 #17
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_55071524
Wat een kutklacht
F.K.A. SuperwormJim
pi_55071686
quote:
Op donderdag 6 december 2007 07:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een kutklacht
Ik vind het toch meer een tietklacht LOLZORZ!11einzZZ221!!.

Maar ja, herkenbaar natuurlijk. Soms wordt het vechten tegen de lust te moeilijk gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2007 07:59:11 ]
pi_55071696
lekker belangrijk.
pi_55072625
Spreken we hier over tieten, of over onmogelijk-om-door-te-werken-tieten?
Anders ben je een r0flnoob!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_55072827
Ach dat zeg je toch ook niet als jouw vriendin flinke tieten heeft?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_55072838
Ik raakte in het callcenter vaker afgeleid door ineens opdoemende zwangerschappen dan door spannende topjes
  donderdag 6 december 2007 @ 09:57:30 #23
3767 Herald
Come get some
pi_55072944
weet je wat het ergste is bij dat soort wijven??!Q? Dat als je dan een opmerking maakt over dat bos hout ze dat niet kunnen waarderen! Voelen ze zich ineens geintimideerd en doen ze net alsof je een freak bent die steeds naar hun tieten zitten te staren, terwijl ze zelf moeite doen er zoveel mogelijk mee te pronken.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_55073049
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:50 schreef Dipkip het volgende:
Ik raakte in het callcenter vaker afgeleid door ineens opdoemende zwangerschappen dan door spannende topjes
Want dan bleek dat je weer vader was geworden?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_55073097
Kutwijven inderdaad. De hele dag wat iedereen uit zitten dagen, maar oh wee als ze zien dat iemand er naar kijkt; dan breekt de hel los en dan ben je een viezerik.

Zulke wijven vragen d'r om om door voorbijgangers van hun fiets de bosjes ingesleurd te worden en ge London Bridged te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')