Die aanhalingstekens moeten eruit.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:10 schreef Hartox het volgende:
Zo, eindelijk een mooie sig..
edit: niet dus
nog geen tijd voor gehad.... Ik denk dat Domien volgende week een extra stage opdracht krijgt (ik ben veeeel te druk met Serious Request productie)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het versturen van de Sinterklaascadeautjes overleefd?
Inderdaad, maar als wij het al spannend vinden wil ik niet weten hoeveel (of eigenlijk hoe weinig) uur Michiel en de rest van de jocks vannacht gaan slapen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:07 schreef TheArt het volgende:
Morgen de drie GH-bewoners bekend. Spannend
Hoeveel liter koffie heeft 'ie al rondgebracht?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog geen tijd voor gehad.... Ik denk dat Domien volgende week een extra stage opdracht krijgt (ik ben veeeel te druk met Serious Request productie)
Feyenoordfoutjes? Vertel?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heel gaaf die countdown, maar hij geeft toch nog wel wat feyenoordfoutjes
Handig zo'n Domien. Mag ik em lenen? Ik heb nog een scriptie die af moet.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
nog geen tijd voor gehad.... Ik denk dat Domien volgende week een extra stage opdracht krijgt (ik ben veeeel te druk met Serious Request productie)
RickvV heeft vandaag nog maar weer eens een oproepje geplaatst voor Michiel.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als wij het al spannend vinden wil ik niet weten hoeveel (of eigenlijk hoe weinig) uur Michiel en de rest van de jocks vannacht gaan slapen.
Vooral omdat er dit jaar geen tussenstanden zijn gegeven, 't is echt afwachten...
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens moeten eruit.
Ik vind ze alle twee goed....quote:Op donderdag 6 december 2007 19:14 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama dat Saving my face van den KT het flink gaat afleggen tegen de nieuwe single van die drama groep van een Arctic Monkeys [afbeelding]
Ook niet gekozen. AM heeft wel mijn voorkeur, maar KT verdiend het niet zo dik te verliezen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind ze alle twee goed....
Ik kies niet, dit keer...
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:15 schreef Marc63 het volgende:
RickvV heeft vandaag nog maar weer eens een oproepje geplaatst voor Michiel.
Ik denk toch eerder dat het Coen wordt. De strijd om de 2e en 3e plek zal toch echt wel gaan rond Michiel, Coen, Sander, Paul en Rob. Wie er van die mensen in komt durf ik echt nog niet te zeggen...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Nog één dagje en dan weet Michiel dat ie samen met Gerard het huis in mag... die derde plek zal wel naar Stenders gaan... niet verkeerd maar ik zou het Rudy ook wel ontzettend gunnen
Op de 3FM-hyve krijgt opvallend genoeg Coen veel stemmen. Sterker nog na Gerard de meeste en net voor Michielquote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Nog één dagje en dan weet Michiel dat ie samen met Gerard het huis in mag... die derde plek zal wel naar Stenders gaan... niet verkeerd maar ik zou het Rudy ook wel ontzettend gunnen
Misschien dat er nog een pallet Belgen op Rudy gestemd heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat het Coen wordt. De strijd om de 2e en 3e plek zal toch echt wel gaan rond Michiel, Coen, Sander, Paul en Rob. Wie er van die mensen in komt durf ik echt nog niet te zeggen...
Coenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op de 3FM-hyve krijgt opvallend genoeg Coen veel stemmen. Sterker nog na Gerard de meeste en net voor Michiel
Zolang Gerard en Michiel er maar inkomen..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:27 schreef TheArt het volgende:
Op de 3FM-hyve krijgt opvallend genoeg Coen veel stemmen. Sterker nog na Gerard de meeste en net voor Michiel
Coen zonder Sander is wel heel wat beter.... maar goed liever Michiel, Rudy of Robquote:Op donderdag 6 december 2007 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Coen.
Nee, dat zou Serious Request ineens een stuk minder leuk maken.
En ik maar wachten tot de muziek begonquote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een slechte versie trouwens
Eens, en dan het liefst Rudy of Paul erbijquote:Op donderdag 6 december 2007 19:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zolang Gerard en Michiel er maar inkomen..
Volgens mij 2 jaar geleden, de eerste SR van Gerardquote:Op donderdag 6 december 2007 19:34 schreef Marc63 het volgende:
2006 toch? Met Youp die een douchende Giel begroet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |