quote:Op donderdag 6 december 2007 11:11 schreef borisz het volgende:
even de podcast van Annemic en Ekd ehh sinterklaas luisteren.
Ja, bedankt Rabberingquote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
Normaal kappen ze mooie eindjes van een nummer af...Behalve bij deze
Die van The Darkness vind ik ook wel coolquote:Op donderdag 6 december 2007 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze Slade gaan draaienHet enige echte superkerstnummer als je't mij vraagt
Dat deed ie toch net?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze Slade gaan draaienHet enige echte superkerstnummer als je't mij vraagt
Dat het al 3x is uitgebracht?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:12 schreef cosmick het volgende:
![]()
.
Wat is er ook alweer zo bijzonder aan dat valse fluitnummer?
Het is BIJNA net zo erg als die Noorse snol, Mena. Alhoewel...quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n oren![]()
![]()
.
Wat een zogenaamd gevoelig gejengel![]()
![]()
.
Terreur op m'n trommelvliezen!!!!!
ik vind het 6000000000x KUT/RUKquote:Op donderdag 6 december 2007 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dit gejammer vind ik dus ook 6x KUT/RUK/whatever![]()
![]()
.
Bury The Hatched; laatst weer eens opgezet. Erg leuk album vind ik datquote:
Staan die edities ook niet gewoon online?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:04 schreef Piles het volgende:
Missie weer geslaagd. Heb weer een Metro bewaard
Vandaag met Sander en Coen. Is iedereen nu geweest, of staan er morgen ook nog in? Hoop het niet, want morgen ben ik vrij => geen Metro
Jah, maar Webhawk wil ze allemaal op papierquote:Op donderdag 6 december 2007 17:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
Staan die edities ook niet gewoon online?
Klopt ie wel?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:16 schreef Sirolf het volgende:
Serious Request Countdown, made by FrozenOne23: http://www.3fmfan.nl/_files/sr07-countdown/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |