Thanks man! zal eens even gaan kijken of dat wat voor mij is.quote:
* -Hans- gaat zijn PM even checkenquote:
nee, dat heb ik zelf gedaan toen ik thuis kwam. De entree is op de eerste verdieping, dus op de deur geramd, en snel naar beneden gelopen en daar met de fiets naar binnen gegaan, en mij daarna oprecht afvraagd waarom iedereen boven wasquote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, Foamy Daddy. Bonsde de buurman wel ff op de deur?
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat heb ik zelf gedaan toen ik thuis kwam. De entree is op de eerste verdieping, dus op de deur geramd, en snel naar beneden gelopen en daar met de fiets naar binnen gegaan, en mij daarna oprecht afvraagd waarom iedereen boven was
Wehehequote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heeft Sinterklaas je een fles wijn (of 2) gebracht?
![]()
Hier heeft ie me weer es overgeslagen. Was wel lachen toen gisteren twee leden van het management team ineens als Sint & Piet kantoor kwamen binnen zetten
. En ook doodleuk de belangrijkste vergadering van de week (met de grote baas/oprichter/whatever) binnenlopen
.
Met de fiets naar binnen gegaanquote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat heb ik zelf gedaan toen ik thuis kwam. De entree is op de eerste verdieping, dus op de deur geramd, en snel naar beneden gelopen en daar met de fiets naar binnen gegaan, en mij daarna oprecht afvraagd waarom iedereen boven was
Flauw hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe! Cool toch! Heb dat ook eens gehad bij een vorige werkgever. De "baas" was not amused
.
Moet dat nouquote:
Precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw hoor
Maar wel elk jaar gaan "teambuilden" zeker
[..]
Moet dat nou
Inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Flauw hoor
Maar wel elk jaar gaan "teambuilden" zeker
[..]
Moet dat nou
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe! Cool toch! Heb dat ook eens gehad bij een vorige werkgever. De "baas" was not amused
.
HAHAHA. Prima avond dusquote:Geen wijn, wel whiskey (moet die fles nu echt wegzetten), handdoeken (altijd handig), wattestaafjes (:')), Sonax leerspul voor mijn auto, whiskeyglazen (..), mezelbollen (:D) en een plant.
Desondanks was het enorm lachen.
Roel !quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Bij ons wel.. kon 't wel waarderen. Hij had tot voor kort ook een functie bij MVV (hey, onze plaatselijke trots). Is toen weggegaan en daarna begon MVV ineens te winnen
. Sinterklaas gisteren tegen hem, al bladerend in het Grote Boek: 'Ow, ik zie dat u weggaat bij dit bedrijf.' 'Huh?' 'Ja, sinds u wegbent bij MVV is het daar ook alleen maar beter gegaan.'
![]()
.
[..]
HAHAHA. Prima avond dus.
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !![]()
Ken je deze al: http://www.youtube.com/watch?v=kdyAN1VCWPA&feature=related ? Mijn favo Freddie Mercury / Montserrat song van het album Barcelona (Guide Me Home, How Can I Go On en Barcelona zijn ook juweeltjes). De A Capella versie is trouwens ook zeer mooi.
Het is een complot!111onequote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, best apart dat Michiel vanavond wél Mr. Oizo draaide, terwijl ik er al meerdere keren een request voor uit de deur heb gegooid...
En dat terwijl ik uitgerekend vanavond niet kon luisteren.
quote:
Ik ken dat bedje niet zo héél goedquote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Nou zeg Domien, zelfs uuropeners Voxpro-en?
Wat is er moeilijk aan?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken dat bedje niet zo héél goed
Och, Michiel gaat er ook regelmatig mee de fout in, en die is nog steeds niet ontslagen...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken dat bedje niet zo héél goed
Ja, het heeft een aantal maten en daarna '3, 3FM!'quote:Op donderdag 6 december 2007 01:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan?
Of is het een bedje met een vaste tijd?
Hij zei zelf laatst in de uitzending dat hij in 2008 niet meer in de nacht zit. Dan heb ik geen persbericht nodig ter bevestigingquote:Op donderdag 6 december 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zullen we eerst even wachten op het persbericht?
Aha. Vandaar...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, het heeft een aantal maten en daarna '3, 3FM!'
Mja, maar als 'ie dan vervolgens in de vroege ochtend komt kunnen de meesten van ons hem nooit meer horen (ivm slaap). Wat er dan te juichen is weet ik niet hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zei zelf laatst in de uitzending dat hij in 2008 niet meer in de nacht zit. Dan heb ik geen persbericht nodig ter bevestiging
Wat doet 3FM tussen kerst en oud en nieuw dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Een na laatste uitzending zelfs!
Wat dacht je van de Top Serious Request, net als voorgaande jaren?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat doet 3FM tussen kerst en oud en nieuw dan?
Martijn's tijdslot is ook nog nacht. En ik zie em niet zo snel het tijdslot van Giel overnemen.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar als 'ie dan vervolgens in de vroege ochtend komt kunnen de meesten van ons hem nooit meer horen (ivm slaap). Wat er dan te juichen is weet ik niet hoor...
Was dat ook 's nachts? Kan het me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Top Serious Request, net als voorgaande jaren?
Yepp, zeker! Ik mag gelukkig een week 4-7 's ochtends doen...quote:Op donderdag 6 december 2007 01:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat ook 's nachts? Kan het me niet meer herinneren.
Ah, het belooft dus weer een rommelige week te worden dan, met iedereen op andere plaatsen dan gebruikelijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Yepp, zeker! Ik mag gelukkig een week 4-7 's ochtends doen...
Nog 1 vraagje: Hoe heet dat bedje bij jullie in de computer?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, het heeft een aantal maten en daarna '3, 3FM!'
Wiewatwaar?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:32 schreef Marc63 het volgende:
Beste Sinterklaasverhaal van dit jaar vind ik toch wel SinterGerard bij UruzganFM.
En de podcast kun je vinden via de site van UruzganFM.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Om die Sinterklaasspirit hier eens lekker af te maken: rare dingen op de 3FM-redactie!
Ehm... de hele podcast?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het youtubefilmpje had ik gezien.
Hoelaat ergens in die podcast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |