en, was het Michiel?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... de telefoon ging hier precies op het moment dat Michiel net ging bellen.
jij schrikken? Of niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... de telefoon ging hier precies op het moment dat Michiel net ging bellen.
Ff denken... nee, volgens mij was ik net niet op de radio.quote:
As the rush comes!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:46 schreef borisz het volgende:
* borisz zet een steen in de weg van glacier
Nee eigenlijk niet. Was een telefoontje dat ik verwachtte, en een telefoontje van Michiel rekende ik eigenlijk niet op. Heb wel gesmst trouwens.quote:
jij niet alleen.... smsbox is bijna ontploft!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Was een telefoontje dat ik verwachtte, en een telefoontje van Michiel rekende ik eigenlijk niet op. Heb wel gesmst trouwens.
Best erg dat er zo weinig mensen Sinterklaas vieren dan. Ik ga het nog wel vieren, maar dat duurt door omstandigheden nog ff.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
jij niet alleen.... smsbox is bijna ontploft!
ik ook zondag pasquote:Op woensdag 5 december 2007 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Best erg dat er zo weinig mensen Sinterklaas vieren dan. Ik ga het nog wel vieren, maar dat duurt door omstandigheden nog ff.
Nou, dat wilde ik nu net ook zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[afbeelding] I Bet You Look Good on the Dancefloor [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
"Vroeger" hele verhalen op cd,quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
Ted Tettettettet als kerstman [afbeelding]
Ik ken dit echt te goed [afbeelding]
Samen met alle Sinterklaasliedjes van Bert en Ernie mn favoriete Sinterklaasliedje (/medley).quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef Piles het volgende:
Ted Tettettettet als kerstman
Ik ken dit echt te goed
Ik heb ze pas allemaal nog gedownloadquote:Op woensdag 5 december 2007 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
"Vroeger" hele verhalen op cd,
waar ?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ze pas allemaal nog gedownload
Klopt! maar valt niet meer te downloaden........quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij staat nog op de nieuwsgroepen
6 dagen oud
Heb je zo'n gare provider?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! maar valt niet meer te downloaden........![]()
Ik pak zo de podcast er wel even bij.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf! Mr. Oizo!
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Was weer ouderwets gezellig, pakjesavond *hips*.
Ah, Foamy Daddyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
voor het eerst met de kids hier
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Was weer ouderwets gezellig, pakjesavond *hips*.
Niet de meest spannende provider idd.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je zo'n gare provider?
Ik kan tot meer als 90 dagen terug downloaden
Ik heb ook maar Zeelandnetquote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet de meest spannende provider idd.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef Roel_Jewel de volgende onzin:
Was wel lachen toen gisteren twee leden van het management team ineens als Sint & Piet kantoor kwamen binnen zetten. En ook doodleuk de belangrijkste vergadering van de week (met de grote baas/oprichter/whatever) binnenlopen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |