Dat was dus Dance Departmentquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Het is denk ik haast een onmogelijke opgave... Maar goed: afgelopen zaterdag zat ik rond 12 uur 's nachts in de auto en luisterde naar 538. Het was een dance-programma. Er kwam een nummer dat ik enorm gaaf vond, maar waarvan ik dus niet weet hoe het heet en van wie het is. Ik weet alleen dat de DJ zei dat deze plaat verdergaat waar Samim ophield, en dat het (dus) Zuid-Amerikaanse dance was.
Misschien luisterde iemand op dat moment ook naar 538 en weet hij me te melden wie/wat het was?
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hey ik zoek ook een nummer dat ik honderd jaar geleden eens op de radio hoorde..
Het was volgens mij belgisch maar het ging over een jongen die een meisje tegenkwam en daar mee trouwde maar ze groeiden uit elkaar. In het refrein zeiden ze steeds iets over een been of een dij of zo...
BVD
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:11 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ? De kapitein deel II
Ook die beschrijving lijkt enigszins op Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix). Nu misschien wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Het is denk ik haast een onmogelijke opgave... Maar goed: afgelopen zaterdag zat ik rond 12 uur 's nachts in de auto en luisterde naar 538. Het was een dance-programma. Er kwam een nummer dat ik enorm gaaf vond, maar waarvan ik dus niet weet hoe het heet en van wie het is. Ik weet alleen dat de DJ zei dat deze plaat verdergaat waar Samim ophield, en dat het (dus) Zuid-Amerikaanse dance was.
Misschien luisterde iemand op dat moment ook naar 538 en weet hij me te melden wie/wat het was?
Fantastisch! Dat is hem!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:18 schreef Tape het volgende:
[..]
Ook die beschrijving lijkt enigszins op Ian Oliver - Bucovina (Ian Oliver Clubovina Mix). Nu misschien wel.
Misschien iemand?quote:Op maandag 10 december 2007 20:06 schreef Clone_Gsus het volgende:
ik zoek 2 nummers!
1e: Remix van krezip - i would stay, heel dansbaar plaatje
2e: hiervan weet ik alleen wat zinnen uit het refrein, door een vrouw gezongen en is echt ee'n 'stap/uitgaans'-plaatje
tekst: Let the world spin around, round and round, deeper and in, and the beat goes around.
Bedankt alvast!
Groetjes!
quote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Gambolputty het volgende:
Acda & de Munnik - Cd van jou, cd van mij ? De kapitein deel II
dat is de nieuwste van de Kaiser Chiefs.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:46 schreef Nashje het volgende:
Van wie is deze eigenlijk:
I don't want to be the one who disappoint you. Anymoooore
Jona Lewie - Stop The Cavalryquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef satecl het volgende:
Ik ben op zoek naar een kerst plaat die elke dag op Skyradio komt. Ik weet er weinig van. Alleen dat er toeters in voorkomen en dat het gezongen wordt door een man met een engels accente stem... iemand die het toevallig weet..?
oeh die zou ik moeten weten, want ik heb die cd ergens... maar daar moet ik ff allerlei dozen voor opzij douwen om het te bekijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef 3st het volgende:
wie weet hoe de tweede cd van whitney's houston greatest hits officieel heet? disc 1 is de cool down variant maar hoe die 2e heet kan ik nergens vinden
Terugvindverzoekje. Zat met zelfde vraag. Voorheen was het Moke met Last Chance maar dat is vervangen door een beter nummer. Ben dus ook op zoekquote:Op woensdag 12 december 2007 23:49 schreef Kerdaben het volgende:
Dat liedje na afloop van een Champions League uitzending op nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |