quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef rompompom het volgende:
Mijn jeugd team met de nieuwe ratingformules zonder vorm:
[ afbeelding ]
Stats:
HatStats 196
Verdediging 108
Middenveld 21
Aanval 67
Niet slecht! Alleen jammer dat de krachten erg verdeeld zijn waardoor ik eigenlijk niet gericht kan trainen.
Of 63.5 in mijn wedstrijdquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
Las ik laatst nou iets over 40 sterren jeugd? en 30? Wat dachten jullie van 50+ :
Hatstats kan ik niet geven...quote:Midfield poor (high)
Right Defence excellent (very low)
Central Defence excellent (very high)
Left Defence outstanding (very low)
Right Attack solid (high)
Central Attack solid (very high)
Left Attack passable (high)
wtf hahaha was er aan de hand met hattrick jeugd!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Of 63.5 in mijn wedstrijd
[..]
Hatstats kan ik niet geven...
damm je jeugd is goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Of 63.5 in mijn wedstrijd
[..]
Hatstats kan ik niet geven...
Vandaag was nog niet eens de beste opstellingquote:
Ik trek bij deze mijn opmerking over mn jeugd terug!!!quote:
Zet je de thuiswedstrijd tegen Roda van dit seizoen ook in je Icon?quote:Op zaterdag 8 december 2007 07:54 schreef Ruudt het volgende:
Dat lijkt maar zo, je moet niet vergeten dat de ratings nu schommelen tussen het hoogst haalbare en laagst haalbare.
Bovendien kan een speler met 8 sterren na promotie nog maar een matige of redelijke hoofdstat hebben als je pech hebt..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet je de thuiswedstrijd tegen Roda van dit seizoen ook in je Icon?
[..]
Nog best goedquote:Driek Bogaers (185081827) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 30-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 510 ¤/week
Eigenaar: Vy Mamynka
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
7 sterren vleugen. En ik heb ook een 7,5* vleugel van 17 jaar. Als die dan ongeveer die skills heeft. Voor hoeveel kan ik die dan verkopen?quote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
[..]
Als je positie spel traint zou ik die gewoon door trainen. Leuke spelert hoor!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn 3* jeugdspeler:
[..]
Nog best goed
Geen idee. kijk eerst nou maar of ie is uitgeleerd en wat zn ratings dan zijn. Voor je gaat hopen op de hoofdprijs.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is ook een jeugdspeler uit een fed genoot:
[..]
7 sterren vleugen. En ik heb ook een 7,5* vleugel van 17 jaar. Als die dan ongeveer die skills heeft. Voor hoeveel kan ik die dan verkopen?
zoiets?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij haalde 3* voordat de jeugdopleiding om werd gegooid. Dus misschien haalde die nu wel 5*..quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
edit:
[..]
Als je positie spel traint zou ik die gewoon door trainen. Leuke spelert hoor!
Wel vaag van die 3 * maar ja. Snap r nu toch helemaal niks meer van met die vage ratings.![]()
[..]
Geen idee. kijk eerst nou maar of ie is uitgeleerd en wat zn ratings dan zijn. Voor je gaat hopen op de hoofdprijs.
Zal wel een sterretje of 6 minimaal zijn geworden denk ik. Zo niet ben ik echt erg benieuwd naar mijn spelertjes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij haalde 3* voordat de jeugdopleiding om werd gegooid. Dus misschien haalde die nu wel 5*..
Niet best zeg maar gewoon waardeloos. WIllem II had de eerste helf gewoon 68% bbquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef nicomart het volgende:
Ajax staat 3-1 voor
Het is niet best, en vooral het 3e doelpunt was van grote schoonheid
is dat alles wat je zeggen kan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:13 schreef Ruudt het volgende:
Het seizoen is nog lang en de concurrenten moeten ook nog spelen..
Jah logies had ik vorige week ook!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:00 schreef Ruudt het volgende:
Ik kan hier wel m'n gal spuwen over gisteren maar het is toch wel duidelijk dat ik er de pest in heb.
Mijn bezopen pull tijdens een broodje met filet american en een halve liter limoquote:Timo Deenik (185197328)
18 jaar en 57 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 02-02-2008
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 550 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Brengt nog wel wat op hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 04:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mijn bezopen pull tijdens een broodje met filet american en een halve liter limo
jammer van zijn leeftijd ....
quote:Rik Heyloo (185201110)
17 jaar en 79 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 11-01-2008
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 290 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Gegroet IJsbrand! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Marco den Turk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Eli van der Hak is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Kijken we naar zijn Positiespel-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Hell Yeah!quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is Tijl Pape and he is 15 years old.
Looking at his Scoring skills, this boy could very well be a hot prospect talent.
Can I offer him a place at the academy?
Deze held wordt vanavond om 20.01 uur verkochtquote:Ignacio Suárez 23332016
TSI=31 900, 30 jaar en 80 dagen, matig in vorm
Zijn ervaring is uitstekend en zijn leiderschap matig. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: magisch
Verkocht voor 1.5 miljoenquote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Deze held wordt vanavond om 20.01 uur verkocht
Hopelijk vind ik voor die tijd nog een leuke vervanger, anders speelt ie gewoon.
Wereldklasse SPquote:Minnertsga hield aan een snelle counter een vrije schop over. Veniamin Vecherskiy krulde hem fraai in de verre hoek: 1-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |