Van het weekend is hij totaal niet scherp.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:12 schreef sander89 het volgende:
Net op het Journaal van af morgen word weer helderder en als goed is hele weekend onbewolkt![]()
Tijden dat ISS morgen en zaterdag overkomt:
ISS Thu Feb 14/07:24 PM, 2 min, 16, 16, above SW, 10 above S.
ISS Sat Feb 16/06:31 PM, 2 min, 18, 18 above SW, 11 above S.
Foutje van mij had niet goed gekeken, maar dus zaterdag zal laatste keer zijn deze week dat je het ISS misschien nog kan zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Van het weekend is hij totaal niet scherp.
15 Feb -0.8
16 Feb 0.4
Het zijn de laatste 2 dagen dat hij uberhaupt hier langs komt. Dan komt hij ruim een week ofzo niet langs.
Weinig kans dat je hem goed kan zien dit weekend, zelfs als het onbewolkt is.
http://space.cweb.nl/space3d_iss.htmlquote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:14 schreef NED het volgende:
Waar moet ik eik precies kijken dan?
Al die graden enzo snap ik niet. Komt ie recht boven over? Moet ik richting oosten kijken? Westen? Noorden?
Iemand die me even kan helpen, want ik wil hem eik ook wel zien morgen en anders zaterdag.
Waar las je dat?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:20 schreef NordicBlue het volgende:
lol @ problemen in ISS
"Yesterday blabla was using the computer and the commputer said it couldnt find operating system"
"Today i was using it, and it crashed and went BSOD (windows?), and then it rebooted and went checkdisk routine"
Ik daar een stukje van gehoord op NASA TV, maar verder kan ik ook nergens iets terug vinden.quote:
Ja gewoon met de motoren, natuurlijk niet op volle kracht maar gewoon geleidelijk zodat die weer paar km hoger in ze baan komt om de aarde.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:29 schreef NordicBlue het volgende:
hoe gaan ze dat doen dan, motoren van de atlantis?
Normaal niet, alleen met een erg goede telescoop en je weet waar je moet zoeken kan je hem overdag ook zien als het goed weer is.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:49 schreef WEST het volgende:
Hij komt om 15:37 weer over ons land., alleen hij is niet te zien nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |