Erger.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden: Bob Marley staat op met 'we're jamming'?
quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef pullup het volgende:
Volgens Brian lopen ze zichzelf tegen de lamp aan
Verbazingwekkend inderdaad hoe die twee alles kunnen verkondigen zonder ook maar heel even stil te staan bij hun eigen handelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Meganog het volgende:
Brian en Amanda vinden het goed dat Lieke zich verzet tegen de dominante Huub.
Girlpower noemen ze dat.
Is enige zelfreflectie niet op zijn plaats hier...
Echt waar?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Als we ze kwijt zijn hebben ze sex. Amanda heeft gisteren uitgebreid uit de doeken gedaan waar ze allemaal sex hebben overdag en waar het niet gefilmd kan worden.
Het is toch niet te geloven als je dit hoort......quote:Op woensdag 5 december 2007 15:55 schreef Meganog het volgende:
Amanda vindt het goed hoe Lieke op Huub reageert.
"Huub loopt haar de hele dag te commanderen".
...
Zo dom dat ze een spiegel niet zien als hij voor hun neus wordt gehouden?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbazingwekkend inderdaad hoe die twee alles kunnen verkondigen zonder ook maar heel even stil te staan bij hun eigen handelen.
Inderdaad bizar dat Lieke zich na maanden getreiter door die twee richting Brian en Amanda aan het bewegen is.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Doe die roze bril eens af. Ik kan me de aanranding van Lieke nog herinneren. Ik kan me de trappen en klappen van Natasia nog herinneren die Huub toen opliep. Als Lieke nu aangevallen zou worden en Huub zou mogen reageren van achter dan zou hij dat weer doen. Ik weet niet of het je opgevallen is maar Jaap zit er met de opdracht om vooral te zorgen dat Huub er niet meteen opvliegt als Lieke wat wordt aangedaan.
echt???quote:Op woensdag 5 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
En komt als het goed is vannacht weer terug.
Hoezo? Is Brian dominant dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:57 schreef Meganog het volgende:
Brian en Amanda vinden het goed dat Lieke zich verzet tegen de dominante Huub.
Girlpower noemen ze dat.
Is enige zelfreflectie niet op zijn plaats hier...
En dan hopen dat ze dan vergeten dat ze met Brian en Amanda aan hun zijde nog veel minder kans hebben om te winnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:03 schreef blomst het volgende:
Het Lieke en Huub gedoe past helemaal in het straatje van Brian en Amanda.
Brian en amanda gaan Lieke en Jaap laten geloven dat ze met Huub aan hun zij nooit zullen winnen.
Je mag nooit de hand bijten die je voedt, maar in dit geval zou ik graag een uitzondering maken..quote:
Het zal niet de eerste keer zijn dat streamers lang van tevoren bepaalde zaken zien aankomen...quote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Huub gezegd dat hij voor een ton wel wil opstappen. Een slimme gast die een ton investeert in Huub weet wat hij in huis haalt.
Aap uit de mouw?
De FEBO wil Huub dumpen en Brian blijft lekker zitten.
Maar dat is uiteraard niet hetzelfde als commanderen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
Amanda krijgt opdrachten van Brian, hij dult geen ja maar.
Geloof mij de FEBO wilt helemaal niemand kwijt.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Huub gezegd dat hij voor een ton wel wil opstappen. Een slimme gast die een ton investeert in Huub weet wat hij in huis haalt.
Aap uit de mouw?
GIster al een kleine hint van Amanda tegen Brian:"We gaan hem helemaal gek maken, jij doet ook mee" Iets in die trantquote:Op woensdag 5 december 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
Aap uit de mouw?
Een flop is het zeker aan het wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:12 schreef diedirk het volgende:
[..]
Geloof mij de FEBO wilt helemaal niemand kwijt.
En op het moment dat er dreigt iemand weggestemt te worden , komt er "opeens" een nieuwe speler op de proppen!
Het is een grote soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |