Hallo, er staat toch dat de OP volgt.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:09 schreef markisboer het volgende:
mooie op
Gelukkig heeft ze Lieke erbij zitten die met een zwijmelende blik haar non verbaal aanmoedigt.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:09 schreef beequeen het volgende:
Thanx DB, en hopelijk zingt Selene voor het laatst, het is niet om aan te horen.
Misschien vind Markisboer de op zo ook al mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, er staat toch dat de OP volgt.
Lieke wil altijd allesquote:Op woensdag 5 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
Lieke geniet van Selene haar zangkunsten.
Ik meende dat Lieke ook zangles had aangevraagd?
Sommige dingen zal ik echt nooit begrijpen. Waarom zegt Rob niet dat Selene niet kan zingen, net als JJ dat tegen Brian heeft gezegd. Dat Lieke een zwak heeft voor Selene werd al heel snel duidelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze Lieke erbij zitten die met een zwijmelende blik haar non verbaal aanmoedigt.
Amanda wil graag een slijper voor nagels op haar verjaardag, en hoopt dat Brian een voor haar vraagt, niet wetend dat hij dat al gedaan heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Is er niets te melden over Brian en Amanda? Ik verveel me dood op mijn werk en geen betere tijdkiller dan leedvermaak.
Vrijdag vrijnemen, want een dag over een column doen bij gebrek aan schrijfwerk is het ook niet echt.
Brian gaat beneden gitaar oefenen (lees: slapen). Het veenlijk krijgt nieuwe nagels van Tilly.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Is er niets te melden over Brian en Amanda? Ik verveel me dood op mijn werk en geen betere tijdkiller dan leedvermaak.
Vrijdag vrijnemen, want een dag over een column doen bij gebrek aan schrijfwerk is het ook niet echt.
Amanda en Brian hebben tegenwoordig een volwaardige relaasie, Brian slikt pammetjes bij het leven en Amanda zit op en geeft pootjes. Gaat nog wel een keer mis hoor, don't you worry.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Als we ze kwijt zijn hebben ze sex. Amanda heeft gisteren uitgebreid uit de doeken gedaan waar ze allemaal sex hebben overdag en waar het niet gefilmd kan worden.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
Dat is zoquote:Op woensdag 5 december 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige dingen zal ik echt nooit begrijpen. Waarom zegt Rob niet dat Selene niet kan zingen, net als JJ dat tegen Brian heeft gezegd. Dat Lieke een zwak heeft voor Selene werd al heel snel duidelijk.
Altijd. Alle bladen komen altijd tegelijk en moeten ook weer tegelijk weg, dus nu zit ik weer even in een impasse. Niet erg, alleen is alles wat ik dan moet doen te veelquote:Op woensdag 5 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Het is hollen of stilstaan op je werk hè?
Wat erg oooooooooooooooooooooooooooooooo ga zo in een hoekje janken.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef blomst het volgende:
Amanda snapt niet dat haar make-up niet binnen komt, Lieke heeft twee paar pums aangevraagd, maar die komen ook niet binnen.
Ook de steiltang van Amanda komt maar niet binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |