Nieuwe model ?!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Net een blokje omgeweest met de Volvo V70 D5 van de baas
Bwoooohhh wat een bakken
Jup.. de nieuwe 185Pk en de oude 163Pk zo uit mijn hoofdquote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
Lease hè
D5 gaat ook hoor
Ook 5 cilinder toch??
Kaheem lid van een nog simpelere vereniging (denk ik) maar ik heb inderdaad ook een behoorlijke kijk op deze zaken. Dat bellen is niet leuk chatgirl!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef HansU het volgende:
[..]
je baas is zeker nog nooit op zo'n vereniging geweest. Ik ben lid van een redelijk simpele vereniging. Niet zo'n ontgroenende corporale met rijkeluis kindjes dus. Maar weet wel hoe het organiseren van feestjes over het algemeen verloopt daaro.
Ik mag GVD niet in de auto van mijn schoonpa rijden (die rijdt al jaar en dag lexus elke 2 jaar een neiwue)quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe model ?!
Mijn pa zijn vorige auto was ook een V70 (2.5T) . Toffe dingen
Wowquote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup.. de nieuwe 185Pk en de oude 163Pk zo uit mijn hoofd
Nieuwe model wordt niet meer geleverd in de T5 vorm. Is een T6 gewordenquote:
Vorige auto van mijn vader: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/P1010022.JPGquote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik mag GVD niet in de auto van mijn schoonpa rijden (die rijdt al jaar en dag lexus elke 2 jaar een neiwue)
Diesel pk's neem ik aan of ook nooit een snellere benzine gereden?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wow
Mijn persoonlijk pk record met 73 pk gestegen
Meteen zeiken als het onderwerp je niet aanstaat.... Optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef Loontjah het volgende:
Jezus waar gaat het nu weer over?
"Jeuh, ik heb XXX pk gereden en jij ? ... Ik XXX pk.. woeiiii"
volvo doet nooit zo moeilijk over brandstof gebruik geloof ik. 75% gaat toch naar de leasemarktquote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Nieuwe model wordt niet meer geleverd in de T5 vorm. Is een T6 geworden. Een 3.2 V6 vangt het gat van de T5 op
Ze zijn niet zuiniger of minder zuinig dan andere fabrikanten met een dergelijk aantal pk's en gewicht hoor. Mijn vader reed hem gewoon privéquote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
[..]
volvo doet nooit zo moeilijk over brandstof gebruik geloof ik. 75% gaat toch naar de leasemarkt >:)
vrouwen praten nooit zo graag over auto'squote:Op donderdag 6 december 2007 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Meteen zeiken als het onderwerp je niet aanstaat.... Optyfen
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hemaquote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
vrouwen praten nooit zo graag over auto's![]()
of het moet over een roze Kia Pride gaan..
Ben van een 112pk bezine naar een 185pk diesel gegaan nuquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Diesel pk's neem ik aan of ook nooit een snellere benzine gereden?
Snelste diesel is voor mij een A5 geweest met 240PK
Ik snap hemquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben van een 112pk bezine naar een 185pk diesel gegaan nu
Als je begrijpt wat ik bedoel
Dan is het een 163PKquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
En zo een van de foto heb ik ook mee gehad
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hema
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:12 schreef HansU het volgende:
[..]
vrouwen praten nooit zo graag over auto's![]()
of het moet over een roze Kia Pride gaan..
kralenkettingquote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef jackson het volgende:
[..]
En wel verwachten dat wij meepraten over de nieuwste kralenketting bij de Hema
Dat sandkleurige leer? Dat zie je veel namelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ok, ook goed
Reed evenzogoed erg lekker. Alles leer
Kisses... luv yoequote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef HansU het volgende:
[..]
oO< die heb ik ook, was maar 1,95!
leuk zeg, wat hebben wij toch een goede smaak. Girlfriends 4 life!
wat een heerlijk kinderachtige reactie !quote:Op donderdag 6 december 2007 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Tralala OUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |