Weer op die deur met schoolbordverf plakken?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:14 schreef lienelien het volgende:
M'n deur hing tot 5 minuten geleden helemaal vol met concertkaartjes, een gesigneerde razorlightposter, rascalflyers, polaroids die bij DLR zijn gemaakt, en nog meer concertkaartjes. Maar ik heb alles eraf gehaald omdat ik 'm deur ga verven met schoolbordverf. Iemand een leuk idee wat ik nu met al die concertkaartjes kan doen?
Dacht ik ook aan, maar m'n deur zat zó vol dat ik dan niet meer zou kunnen krijtenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Weer op die deur met schoolbordverf plakken?
Op een andere leeg stukje muur, kastdeur, plafond of dergelijke plakken?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:14 schreef lienelien het volgende:
M'n deur hing tot 5 minuten geleden helemaal vol met concertkaartjes, een gesigneerde razorlightposter, rascalflyers, polaroids die bij DLR zijn gemaakt, en nog meer concertkaartjes. Maar ik heb alles eraf gehaald omdat ik 'm deur ga verven met schoolbordverf. Iemand een leuk idee wat ik nu met al die concertkaartjes kan doen?
Mijn idee, ruimte zat.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Op een andere leeg stukje muur, kastdeur, plafond of dergelijke plakken?
Wooh, alweer?quote:
Maar dat mag nietquote:Op donderdag 6 december 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
Duur is het zeker, té duur eigenlijk. Maarja, moet maar voor een keertje kunnen. Komt allemaal door die kut Mojo
Maar Westerpark is wel heel gaaf, mits droog uiteraard. Beginnen in het licht en eindigen in het donker
En tja, als ze nog op festivals komen waar ik heen ga denk ik er nog wel eens over na. Zal dan vooral aan m'n financiële situatie afhangen.
En anders met dikke winst door verkopen, woohoo....
Het zit er al opquote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef Love Mae King het volgende:
ik zou het hele idee van die schoolbordverf laten varen...
En dan moet je een kamer hebben die groter is dan een hondenhokquote:Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ken iemand die echt iets heel hips heeft gedaan met allemaal concerkaartjes, festivalbandjes, en cd's.
Zo'n goedkope rotzooi tafel van de Ikea en dan onder dat glazen blad nog een blad maken en daar al die dingen op vast lijmen en dan het bovenste blad er weer op. Ziet er echt tof uit
Maarja, dan kan je dus ook niet nieuwe kaartjes er bij stoppen...
Of je moet steeds die glasplaat weer los maken en terug zetten
Ik heb mijn kaartjes in een fotolijst aan de muur hangen. En die haal ik gewoon steeds open.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ken iemand die echt iets heel hips heeft gedaan met allemaal concerkaartjes, festivalbandjes, en cd's.
Zo'n goedkope rotzooi tafel van de Ikea en dan onder dat glazen blad nog een blad maken en daar al die dingen op vast lijmen en dan het bovenste blad er weer op. Ziet er echt tof uit
Maarja, dan kan je dus ook niet nieuwe kaartjes er bij stoppen...
Of je moet steeds die glasplaat weer los maken en terug zetten
Tja, da's een beetje jammer...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
En dan moet je een kamer hebben die groter is dan een hondenhok
Ben heel erg benieuwd wat er zou gebeuren als Radiohead het allemaal zelf regelt, en dat je dan zelf je toegangsprijs voor een kaartje mag bepalen. Mijn voorspelling: Na één optreden hebben ze zoveel verlies dat ze van het idee afstappen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
Duur is het zeker, té duur eigenlijk. Maarja, moet maar voor een keertje kunnen. Komt allemaal door die kut Mojo
Uhuhquote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wooh, alweer?Have fun!
Ik zie nu pas dat je naar Wouter Hamel geweest bent, die was gisteren bij Pauw en Witteman. Hoe was dat optreden?
Oh nee hoor, maar het is nou eenmaal een feit dat een monopoliepositie áltijd een negatieve invloed heeft op de prijs enzo.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Tis makkelijk wijzen naar een partij als MOJO natuurlijk, maar vergeet niet dat Radiohead inmiddels ook niet meer voor een kratje pils en een tegemoetkoming in reiskosten op komt draven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |