Het enige wat ik nu even kan bedenken is Slade met: http://www.youtube.com/watch?v=niIJ9Yb-xwQquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:20 schreef JeroenV het volgende:
Ja, die was op de vorige pagina al langsgekomen
Die van dit jaar is wel veel leuker dan die van vorig jaar.
Maar nog meer 'indie-kerstmuziek'?
Oh zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef jakkop het volgende:
nou, dan zal ik dit eens even haarfijn uit een gaan zetten.
jij zegt "Alleen maniakaal?"
en ik vond dat eigenlijk wel een hele goeie grap.
Je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef JeroenV het volgende:
The Killers kerstnummer (met clip) is echt té gaaf!![]()
![]()
Kennen jullie nog meer van dat soort kerstnummers?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb serieus nog nooit naar een cd van Radiohead geluisterd, ja ik schaam me. Ik ken wel een aantal nummers maar het is nooit geweest dat ik me er in heb verdiept.
Ik ook niet! Ik ken wel wat losse nummers en dat schijnt inderdaad een misdaad te zijn.Vind Pyramid Song wel heel erg mooi...quote:Op zondag 16 december 2007 16:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb serieus nog nooit naar een cd van Radiohead geluisterd, ja ik schaam me. Ik ken wel een aantal nummers maar het is nooit geweest dat ik me er in heb verdiept.
Je mag wel downloadenquote:Op zondag 16 december 2007 16:56 schreef frame-saw het volgende:
Je mag niet downloaden! Maar ik ben er mee bezig. Herinner me ineens dat ik in een ver verleden wel een album heb gedownload, maar dat is ook wel weer 2 jaar terug.
Billy Idol == Generation X ==quote:Op zondag 16 december 2007 15:03 schreef Lieke_K het volgende:
Mijn broertje is groot Billy Idol fan (jawel, ze bestaan) en heeft me besmet met diens kerstalbum vorig jaar. Mijn favoriet is toch wel Frosty the Snowman.![]()
Verder vind ik eigenlijk alleen échte kerstliedjes acceptabel en niet al die zelfgebrouwen zeiknummers als All I Want for Christmas is You, doe mij maar gewoon veel fralalalala lalalala.![]()
![]()
Jaaaquote:
SPSS = een stom statistiekprogramma wat ze op de universiteit gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |