Nee, zuidelijkerquote:Op woensdag 5 december 2007 18:14 schreef ChrisJX het volgende:
Mumbai?
Nee, dat ligt zelfs ietsjes noordelijkerquote:Op woensdag 5 december 2007 18:16 schreef ChrisJX het volgende:
Calcutta?
Dan zal ik nog even een hint erbij doen:quote:Op woensdag 5 december 2007 18:26 schreef ChrisJX het volgende:
Zoals je merkt heb ik de kaart van India niet helemaal op mijn netvlies
Juist. Ze zijn er nu ook een immens nieuw vliegveld aan het bouwen ivm met de steeds maar uitbdijende software-industrie.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:37 schreef qonmann het volgende:
Bangalore
Jawel, vreemd dat je dat in een kinderliedje tegenkomt ..quote:Op woensdag 5 december 2007 18:52 schreef ChrisJX het volgende:
Een gecastreerde haan
De eerste twee letters en de laatste vier zijn goed, daartussen moet nog wat anders. In totaal is het 1 woord.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:05 schreef qonmann het volgende:
Doe ik nog Sankt Klaus
Ik had iets meer over de Sint over de grenzen moeten lezen blijkt.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De eerste twee letters en de laatste vier zijn goed, daartussen moet nog wat anders. In totaal is het 1 woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |