Oh, die zit!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar het is altijd wel lekker makkelijk praten over gouden regel, maar bij Feyenoord gooien ze zelfs staven de bus is
Ik zie het nergens op de website staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef denthemen het volgende:
Volgens Skysport(s?) is Van Geel op dit moment in Zagrebl, 15 miljoen heeft Ajax er voor over
God, mocht dit uitkomen, damn..
Beter kijken, Klikquote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens op de website staan.
Nooit op 1 paard wedden.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik dacht dat Ajax Aissatti wilde?
Ik geloof er niet in, maargoed: zolang hij nog in Kroatie zit moet je het altijd proberen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
Dynamo doet het dramatisch in de UEFA Cup.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.
Met een enkelband om over 3 jaar!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef Blight het volgende:
Triest inderdaad. Die mag voortaan lekker thuis op de bank kijken.
Bayern Munchen had ook interesse.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:04 schreef Trancelocator het volgende:
Was er ook niet altijd Duitse interesse voor Modric?
Ik zie het ook niet gebeuren. Hij zal inderdaad niet denken van "Hey laat ik lekker Ajax uit het slop trekken, want wat waren ze slecht toen wij tegen ze speelden."
Daar teken ik meteen voorquote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
Realisme.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:08 schreef twi het volgende:
Lekkere instelling weer hier. Gewoon proberen, lukt het niet dan is het pech. Liever Modric dan Aissati.
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.quote:
In die redenatie is Arsenal nog een grotere stap vooruit. Niet alleen in die redenatie trouwens. Zagreb is van het niveau Ajax en spelers nemen Ajax als tussenstap naar de top van Europa. Modric heeft Ajax niet (meer) nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |