Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do
Wordt Modric een gevalletje Alex?
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zienquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.
Niet te hopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wie zou het dan moeten worden?
Louis van Gaal en Co Adriaanse vallen af, aangezien Johan Cruijff ze niet mag. Martin Jol zal door dezelfde Cruijff ook worden afgeraden, dus alleen Frank Rijkaard en Marco van Basten zijn kandidaten. Marco van Basten heeft aangegeven in Nederland te willen blijven en Frank Rijkaard is (nog) niet beschikbaar en als hij beschikbaar komt, zal ook de KNVB (lees: Cruijff) aan hem trekken. Het wordt dus Van Basten, helaas.
Misschien had ik beter eerst het bericht moeten lezen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zien
Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zien
Zie maar wat je wil zien hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.
Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.
Zat trouwens te denken. Zou het erg mooi vinden als Blind in de toekomst voorzitter zou worden.
Straks zitten wij met Marco van Basten en PSV met Luka Modric, kunnen we die derde ster wel meteen aan PSV geven.quote:
En jij wel grapjurk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:
maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.
Het belangrijkste is gewoon dat men koste wat het kost Johan Cruijff dichtbij de club wil houden, op zich een hele mooie gedachte, maar niet zoals het nu gaat. Cruijff geeft ons kut-advies, maar men volgt het maar op. Natuurlijk zou Marco van Basten een goede trainer/coach kunnen worden, maar waarom niet eerst elders laten bewijzen? Maar goed, het is een vriendje van Cruijff en dus wordt hij opgedrongen, net als in het verleden Danny Blind en Roger bij Ajax, Frank Rijkaard bij Barcelona en Van Basten bij Oranje/KNVB.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.
Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom zou Modric naar Ajax willen ?
Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?
Heb je het nou over dat clubje van jou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het lijkt me dat Modric een stapje hogerop wil.
Nee, zeg ik dat dan? Maar waarom zou hij graag naar Chelsea willen om eerst pakweg twee jaar uitgeleend te worden aan een club van pakweg hetzelfde niveau?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.
Nee, over een club als Chelsea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat clubje van jou?
Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Of lopen alle Ajacieden hier te dromen over een eventuele transfer?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef Wooldoor het volgende:
Stond een paar dagen geleden een bericht op het forum waar geschreven stond dat Modric alleen geintereseerd in Ajax zou zijn als van Basten daar volgend seizoen trainer zou worden. Of dit bericht klopt heb ik geen idee van.
Dat is 'm volgens FCUpdate.nl. Weinig nieuws verder natuurlijk, maar toch.quote:Ajax heeft vijftien miljoen euro over voor Modric'
06 december 2007
Ajax gaat een nieuwe poging wagen om Luka Modric naar Amsterdam te halen. Volgens Sky Sports hebben de Amsterdammers een slordige vijftien miljoen euro over voor de Kroaat, die gezien wordt als één van de grootste talenten van Europa. Ook Arsenal en Chelsea volgen de middenvelder nadrukkelijk.
Naar verluidt is Ajax-directeur Martin van Geel deze week in Kroatië, om met de clubleiding van Dinamo te praten over een transfer van de jonge middenvelder. Ajax meldde zich afgelopen zomer ook al voor Modric, maar destijds liet Dinamo hem niet gaan. "Dinamo had topscorer Eduardo al aan Arsenal verkocht, hoefde niet zo nodig en kon rustig 25 miljoen vragen voor Modric", vertelde Van Geel eind oktober in De Telegraaf over de eerste, mislukte, poging de Kroaat te strikken.
Sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid is Ajax druk op zoek naar een creatieve middenvelder. Naast Modric staat ook jeugdinternational Ismail Aissati van PSV op het Amsterdamse verlanglijstje.
Maar daar is hij eigenlijk weer te oud voor, hij zal juist veel moeten spelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, over een club als Chelsea.
Met alle respect, maar de stap van Dinamo naar Ajax is te klein.
Van wie zou Modric nog wat moeten leren bij Ajax?
Modric moet gewoon naar een grote club, en dan het 1e jaar net zoals van Persie vaak invallen.
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Of lopen alle Ajacieden hier te dromen over een eventuele transfer?
Ik had idd niet gedacht dat Makaay zou komen nee... Omdat Feyenoord totaal geen geld had/heeft. Maar toch had ik meer geloof in de komst van Makaay naar Feyenoord, dan Modric naar Ajax.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.
Of had jij vorig jaar rond deze tijd gedacht dat Makaay, Gio en Nuri Sahin bij je club zouden spelen?
Je moet de kwaliteiten van Dinamo Zagreb niet onderschatten. Die zouden in de Eredivisie gewoon mee doen om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
Hij kan goed genoeg zijn voor Ajax, maar niet goed genoeg voor Chelsea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar als hij echt zo goed is dan komt hij ook bij Chelsea wel aan de bak.
Wat goed is komt snel.
Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSVquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
Daar heb je gelijk in. Zal Modric ook weinig vertrouwen geven als Chelsea komt met het verhaal dat ze hem willen overnemen maar dan wel eerst een jaar willen uitlenen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef twi het volgende:
Ik weet niet of die stap fiinancieel wel zo klein is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in Kroatie anderhalf miljoen zal verdienen.
En natuurliijk, als hij bij Chelsea of Arsenal direct basisspeler wordt, dan is die stap te groot voor Ajax om te concurreren. Maar wanneer Chelsea met een verhaal komt dat hij eerst anderhalf jaar aan PSV uitgeleend wordt, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen contracteren?
En Afellay ook al naar ons laten gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSV
Die kunnen best samen op een middenveldquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Afellay ook al naar ons laten gaan?
Afellay - Bakkal - Modric - Perez- Dszudzak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die kunnen best samen op een middenveld
Zoals m'n vraag in het Modric topic aan DAM al staat (die hij natuurlijk niet kan beantwoorden): Waarom spelen Aissati en Afellay dan niet samen op het middenveld bij PSV?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die kunnen best samen op een middenveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |