abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:15:34 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55094557
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Wordt Modric een gevalletje Alex?
Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55094592
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zu kunnen, CFC wil graag een samenwerkingsverband met Ajax.
Alleen dan dus bij PSV aan het bericht te zien
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:20:10 #253
52871 Blight
Supersized.
pi_55094649
quote:

Niet te hopen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55094674
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, wie zou het dan moeten worden?

Louis van Gaal en Co Adriaanse vallen af, aangezien Johan Cruijff ze niet mag. Martin Jol zal door dezelfde Cruijff ook worden afgeraden, dus alleen Frank Rijkaard en Marco van Basten zijn kandidaten. Marco van Basten heeft aangegeven in Nederland te willen blijven en Frank Rijkaard is (nog) niet beschikbaar en als hij beschikbaar komt, zal ook de KNVB (lees: Cruijff) aan hem trekken. Het wordt dus Van Basten, helaas.
Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:23:45 #255
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55094730
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:

[..]

Misschien had ik beter eerst het bericht moeten lezen.

Zou wel zuur zijn, Ajax zit achter hem aan, CFC trekt hem echter aan en hij komt bij PSV terecht.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:25:02 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55094747
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus het bestuur is écht Cruijff-minded? Mag hopen dat Van Geel z'n eigen zaken doet, en niet naar die clown gaat luisteren. Een beetje mag wel.
Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:25:14 #257
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55094752
quote:

Dat zou wat zijn
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:25:29 #258
52871 Blight
Supersized.
pi_55094757
Ach ja. Ik zie het ook allemaal wel. Veel slechter dan de laatste jaren kan het toch niet gaan. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55094758
Wat heeft hij bij psv te zoeken als er daar Affelay, Bakkal, Aissati, Perez, die nieuwe jonge hongaar lopen volgend seizoen.
pi_55094798
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
pi_55094823
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee. Zoals M0NTANA al zegt wil Chelsea met Ajax iets beginnen. Chelsea wil van het miljoenenimago af en meer jeugdspelers laten doorstromen. Dat de pers daar meteen op psv komt is heel logisch, maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
Zie maar wat je wil zien hoor
pi_55094839
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als het bestuur niet naar Johan Cruijff luistert en bijvoorbeeld Co Adriaanse aanstelt, zal Cruijff zich beledigd voelen en zich weer van de club afkeren.
Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.

Zat trouwens te denken. Zou het erg mooi vinden als Blind in de toekomst voorzitter zou worden.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:34:55 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55094935
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik zal er geen traan om laten. Wat is zijn toegevoegde waarde in dat ene advies in de zoveel tijd? Daar wordt Ajax echt niet de oude van.

Zat trouwens te denken. Zou het erg mooi vinden als Blind in de toekomst voorzitter zou worden.
Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.
pi_55094989
Marco --> Barca
Frenk --> Ajax
Co / Jol --> Oranje

Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:39:25 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55095017
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn
Straks zitten wij met Marco van Basten en PSV met Luka Modric, kunnen we die derde ster wel meteen aan PSV geven.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:41:09 #266
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55095053
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Nashje het volgende:
maar zij weten niet dat Chelsea met Ajax iets wil.
En jij wel grapjurk?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55095136
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zowel bij Ajax als bij de KNVB volgt men de raad van Johan Cruijff maar op, aangezien ze de beste Nederlandse voetballer aller tijden natuurlijk graag te vriend willen houden. Men weet hoe hij is, men weet hoe hij zal reageren als tóch gekozen voor Louis van Gaal of Co Adriaanse. Danny Blind is veel te vroeg in het diepe gegooid, op advies van Cruijff. Van Basten zou met één jaar ervaring bij Ajax normaliter nooit worden aangesteld als bondscoach, maar Cruijff raadde hem aan. Frank Rijkaard degradeerde met Sparta en werd daarna de nieuwe trainer/coach van Barça, alweer door Cruijff. Die vent heeft teveel invloed, maar het ergste is nog dat men hem niet durft tegen te spreken. Persoonlijk denk ik dat Ajax beter af is met Louis van Gaal of Co Adriaanse in plaats van Marco van Basten of Frank Rijkaard, maar de eerste twee zijn geen optie, door Cruijff.
Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.
pi_55095148
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

En jij wel grapjurk?
Dat is algemeen bekend hoor.
pi_55095191
Lekker boeiend die Modric, hoef hem niet eens bij ajax te zien als hij al meer dan 15 mil kost, ook 15 mil vind ik al te fucking duur voor een voetballer,lol dat die V. Geel eens achter realischtische transfers aangaat dan alleen maar de fans van ajax blij maken met "grote" namen en dan weer met een paar rommedahls en kennedy's aankomen,

Krijg steeds minder vertrouwen in die V.Geel.
pi_55095200
Zou jammer zijn als Modric niet komt, omdat Chelsea hem wilt. En omdat PSV toevallig een samenwerkingsverband heeft met PSV, gaat-ie ook nog eens naar de concurrent van Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:50:16 #271
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55095243
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klopt. Roger was ook op aanraden van Cruijff gehaald. Vraag me af of ze hem ooit nog daarover hebben aangesproken nadat hij besloot te stoppen met voetbal. Ze mogen wel eens afvragen of de adviezen van Cruijff nuttig zijn. Zolang Cruijff aan het lijntje blijft hangen moet alles des Ajax en wordt er teveel geteerd op de succestijden, is mijn gevoel. Ajax loopt achter en moet ontwikkeling doormaken.
Het belangrijkste is gewoon dat men koste wat het kost Johan Cruijff dichtbij de club wil houden, op zich een hele mooie gedachte, maar niet zoals het nu gaat. Cruijff geeft ons kut-advies, maar men volgt het maar op. Natuurlijk zou Marco van Basten een goede trainer/coach kunnen worden, maar waarom niet eerst elders laten bewijzen? Maar goed, het is een vriendje van Cruijff en dus wordt hij opgedrongen, net als in het verleden Danny Blind en Roger bij Ajax, Frank Rijkaard bij Barcelona en Van Basten bij Oranje/KNVB.
pi_55095721
Waarom zou Modric naar Ajax willen ?
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:23:04 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55095916
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Waarom zou Modric naar Ajax willen ?
Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?
pi_55095956
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom zou Modric naar Chelsea willen om uitgeleend te worden aan een club die hem niet nodig heeft? En waarom dan niet naar Ajax, wat hem heel graag wil hebben en daar ook fiks voo wil betalen?
Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.
pi_55095979
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Of lopen alle Ajacieden hier te dromen over een eventuele transfer?
Het lijkt me dat Modric een stapje hogerop wil.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:28:32 #276
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55096020
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb je het nou over dat clubje van jou?
pi_55096049
Stond een paar dagen geleden een bericht op het forum waar geschreven stond dat Modric alleen geintereseerd in Ajax zou zijn als van Basten daar volgend seizoen trainer zou worden. Of dit bericht klopt heb ik geen idee van.
Modric zal inderdaad hogerop willen maar bij de clubs die geintereseerd in hem zijn Arsenal,Chelsea zal het erg moeilijk worden om in de basis te komen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:31:46 #278
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096089
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Als Ajax hem heel graag wilt wil nog niet zeggen dat hij daar zelf ook naartoe wilt.
Nee, zeg ik dat dan? Maar waarom zou hij graag naar Chelsea willen om eerst pakweg twee jaar uitgeleend te worden aan een club van pakweg hetzelfde niveau?

Dat geeft lekker vertrouwen: de club die je wilt viindt je nog niet goed genoeg en leent je uit aan een club waarbij je eigenlijk overbodig bent.

Persoonlijk zou ik dan liever gaan naar een club die een recordbedrag voor je wil neertellen.
pi_55096109
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb je het nou over dat clubje van jou?
Nee, over een club als Chelsea.
Met alle respect, maar de stap van Dinamo naar Ajax is te klein.
Van wie zou Modric nog wat moeten leren bij Ajax?
Modric moet gewoon naar een grote club, en dan het 1e jaar net zoals van Persie vaak invallen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:34:21 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096141
quote:
Het zal vast wel voorbij zijn gekomen, maar waar zegt Modric dat hij naar Ajax wil?
Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.

Of had jij vorig jaar rond deze tijd gedacht dat Makaay, Gio en Nuri Sahin bij je club zouden spelen?
pi_55096151
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef Wooldoor het volgende:
Stond een paar dagen geleden een bericht op het forum waar geschreven stond dat Modric alleen geintereseerd in Ajax zou zijn als van Basten daar volgend seizoen trainer zou worden. Of dit bericht klopt heb ik geen idee van.
Zo snel gaat dat dus.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:35:54 #282
52871 Blight
Supersized.
pi_55096165
quote:
Ajax heeft vijftien miljoen euro over voor Modric'
06 december 2007

Ajax gaat een nieuwe poging wagen om Luka Modric naar Amsterdam te halen. Volgens Sky Sports hebben de Amsterdammers een slordige vijftien miljoen euro over voor de Kroaat, die gezien wordt als één van de grootste talenten van Europa. Ook Arsenal en Chelsea volgen de middenvelder nadrukkelijk.

Naar verluidt is Ajax-directeur Martin van Geel deze week in Kroatië, om met de clubleiding van Dinamo te praten over een transfer van de jonge middenvelder. Ajax meldde zich afgelopen zomer ook al voor Modric, maar destijds liet Dinamo hem niet gaan. "Dinamo had topscorer Eduardo al aan Arsenal verkocht, hoefde niet zo nodig en kon rustig 25 miljoen vragen voor Modric", vertelde Van Geel eind oktober in De Telegraaf over de eerste, mislukte, poging de Kroaat te strikken.

Sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid is Ajax druk op zoek naar een creatieve middenvelder. Naast Modric staat ook jeugdinternational Ismail Aissati van PSV op het Amsterdamse verlanglijstje.
Dat is 'm volgens FCUpdate.nl. Weinig nieuws verder natuurlijk, maar toch.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:36:33 #283
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55096176
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, over een club als Chelsea.
Met alle respect, maar de stap van Dinamo naar Ajax is te klein.
Van wie zou Modric nog wat moeten leren bij Ajax?
Modric moet gewoon naar een grote club, en dan het 1e jaar net zoals van Persie vaak invallen.
Maar daar is hij eigenlijk weer te oud voor, hij zal juist veel moeten spelen.
pi_55096194
quote:
Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
pi_55096217
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:34 schreef twi het volgende:

[..]

Met alle respect, maar zo gaat dat toch op het forum? Je kijkt en hoopt naar welke spelers er kunnen komen. Als je je ogen nou eens een keertje open zou doen zie je ook dat minstens de helft van de mensen al niet op Modric ingaat omdat hij toch niet komt.

Of had jij vorig jaar rond deze tijd gedacht dat Makaay, Gio en Nuri Sahin bij je club zouden spelen?
Ik had idd niet gedacht dat Makaay zou komen nee... Omdat Feyenoord totaal geen geld had/heeft. Maar toch had ik meer geloof in de komst van Makaay naar Feyenoord, dan Modric naar Ajax.
Ajax heeft op dit moment geld genoeg. Die kunnen Modric makkelijk kopen. Maar als clubs als Chelsea serieuze interesse hebben dan komt Modric echt niet naar Ajax. De sportive stap van Dinamo naar Ajax is veel te klein.
pi_55096282
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom zou een speler die alles speelt ineens naar een club gaan waar hij grootendeels invaller gaat worden de eerste 1-2 seizoenen (Chelsea)? Je kan altijd wel weer een extra stapje hogerop, je hoeft geen tree over te slaan.
Je moet de kwaliteiten van Dinamo Zagreb niet onderschatten. Die zouden in de Eredivisie gewoon mee doen om het kampioenschap.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:42:44 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096292
De sportieve stap is geen grote, maar de hype rond Modric is pas echt los aan het breken sinds Engeland - Kroatie. Voor die tijd hadden clubs hem wel in 't vizier, maar bij Ajax zal je nog meer in the picture staan.

Daarnaast zal hij bij Ajax wellicht het tienvoudige verdienen, een (voor Ajax) topsalaris wat vermoedelijk niet zo gek veel af ligt van het salaris wat een talent-en-invaller bij Arsenal of Chelsea verdient

Dat Chelsea hem aan PSV uit zou wiillen lenen zegt trouwens genoeg over het feit dat ze hem niet rijp achten voor het Premiership.
pi_55096308
Maar als hij echt zo goed is dan komt hij ook bij Chelsea wel aan de bak.
Wat goed is komt snel.
pi_55096433
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar als hij echt zo goed is dan komt hij ook bij Chelsea wel aan de bak.
Wat goed is komt snel.
Hij kan goed genoeg zijn voor Ajax, maar niet goed genoeg voor Chelsea.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:49:45 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55096442
Op zich is de stap van Dinamo Zagreb naar Ajax maar heel klein, zowel sportief als financieel. Als hij daadwerkelijk naar Chelsea of Arsenal kan gaan, geloof ik niet dat hij voor Ajax kiest. Maar goed, misschien dat die clubs nog twijfelen en Ajax hem weet binnen te halen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:51:53 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096489
Ik weet niet of die stap fiinancieel wel zo klein is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in Kroatie anderhalf miljoen zal verdienen.

En natuurliijk, als hij bij Chelsea of Arsenal direct basisspeler wordt, dan is die stap te groot voor Ajax om te concurreren. Maar wanneer Chelsea met een verhaal komt dat hij eerst anderhalf jaar aan PSV uitgeleend wordt, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen contracteren?
pi_55096505
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSV
pi_55096644
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef twi het volgende:
Ik weet niet of die stap fiinancieel wel zo klein is. Ik kan me niet voorstellen dat hij in Kroatie anderhalf miljoen zal verdienen.

En natuurliijk, als hij bij Chelsea of Arsenal direct basisspeler wordt, dan is die stap te groot voor Ajax om te concurreren. Maar wanneer Chelsea met een verhaal komt dat hij eerst anderhalf jaar aan PSV uitgeleend wordt, waarom zou Ajax hem dan niet kunnen contracteren?
Daar heb je gelijk in. Zal Modric ook weinig vertrouwen geven als Chelsea komt met het verhaal dat ze hem willen overnemen maar dan wel eerst een jaar willen uitlenen.

De stap Zagreb Ajax is niet zo groot. En hij kan dus meteen naar Arsenal of Chelsea, máár die clubs willen hem een jaar verhuren. Dan zou Ajax hem dus inderdaad best kunnen contracteren. Maar dan denk ik weer waarom Modric naar ons zou moeten komen. Kan ie toch net zo goed langer in Zagreb blijven? Verdient ie misschien wel minder, maja.
pi_55096656
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef dndiek het volgende:

[..]

Tekenen bij Chelsea en verhuurd worden aan PSV
En Afellay ook al naar ons laten gaan?
pi_55096664
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Nashje het volgende:

[..]

En Afellay ook al naar ons laten gaan?
Die kunnen best samen op een middenveld
pi_55096708
Die gelegenheid dat er een van de 2 niet gebleseerd is komt toch zelden voor
pi_55096723
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:

[..]

Afellay - Bakkal - Modric - Perez- Dszudzak.

Ach, weet je zeker dat er geen crisis zal ontstaan.
pi_55096774
Je moet Simons niet vergeten
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:08:19 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096835
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zoals m'n vraag in het Modric topic aan DAM al staat (die hij natuurlijk niet kan beantwoorden): Waarom spelen Aissati en Afellay dan niet samen op het middenveld bij PSV?
pi_55096836
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef dndiek het volgende:
Je moet Simons niet vergeten
Ontopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')