die partner kom je tegen. of niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:15 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dat getuigt niet echt van een positief beeld over mannen, me dunkt. Wil je daaruit je levenspartner kiezen?
heerlijk. hoe verzuurd kun je zijn zegquote:Op donderdag 6 december 2007 23:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je zoekt iets wat er niet is. die mannen bestaan alleen in films. op t end blijf je zitten met een saaie degelijke man, veilig en betrouwbaar of een man die vreemdgaat en jouw laat zitten voor een versie van jezelf, maar dan 20 jaar jonger. er zijn maar 2 types. de derde mag iemand anders invullen...........
quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:23 schreef Laton het volgende:
[..]
heerlijk. hoe verzuurd kun je zijn zeg
Ze bestaan wel hoor, maar die mannen hebben geen enkele reden om zich in te laten met vrouwen zoals jijquote:Op donderdag 6 december 2007 23:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je zoekt iets wat er niet is. die mannen bestaan alleen in films. op t end blijf je zitten met een saaie degelijke man, veilig en betrouwbaar of een man die vreemdgaat en jouw laat zitten voor een versie van jezelf, maar dan 20 jaar jonger. er zijn maar 2 types. de derde mag iemand anders invullen...........
Als dit het kenmerk van een echte man is, vindt het maar een verward mannetje...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef MrFl0ppY het volgende:
[ afbeelding ]
* Baard of iig een rauw gezicht
* Leeft naar principes
* Zegt waar het op staat
* Kan zich onder controle houden
* Zorgend maar tot een bepaald niveau
* Rustig karakter
* Verwerkt zijn emoties zelf
* Kan slap ouwehoeren
Dit is onzin natuurlijk. Geen enkel mens heeft twee standen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
'Zegt waar het op staat' vs 'Kan slap ouwehoren'. Mensen die zeggen waar het op staat, houden meestal hun mond als ze niet bezig zijn om je te vertellen waar het op staat. Dus die hebben twee standen, ze lezen je de les, of ze zijn stil. Slap ouwehoeren staat in elk geval niet op het menu.
Gast, weet jij wel wat ouwehoeren ìs? Want als iets niet onder ouwehoeren valt dan zijn het gevoelens..quote:'verwerkt zijn emoties zelf' wat moeten we daar mee? Staat volgens mij ook nogal haaks op het eerder genoemde ouwehouren, aangezien eindeloos over je gevoelens/emoties lullen een bij uitstek vrouwelijke hobby is.
Wat is dat nou weer voor een nietszeggend gebabbel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:32 schreef Twiggy het volgende:
Een man is een echte man wanneer hij mij een echte vrouw kan laten voelen.
I rest my case...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
ga je maar theedrinken en uithuilen bij je vriendinnen
Hum mischien iets meer in de trand van een vrouw zich heel bijzonder laten voelen, door je gedrag, af een toe eens een bloemertje meebrengen en dergelijke kleine dingen? De Nederelandse man heeft echt geen flauw benul van vrouwen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nietszeggend gebabbel?
Zo van, 'hier schat een stofzuiger, en doe ook de keuken maar even.' ?
Die laatste zin is zo een flauwekul, jij bent zeker zo een mongool die al eens is opgepakt vanwege huiselijk geweld naar vrouwen zijndequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef LasTeR het volgende:
Ik zie mezelf toch ook gewoon als echte man.Voor mij ben je geen echte man meer als je je af laat werken door een groepje seksueel gefrustreerde bos-homo's langs de snelweg-parkeerplaatsen.
Echte man, pfff. Ik zeg maar zo, vrouwen moet je niet slaan, je mot ze schuppe.
Haha dan mag je mij geen Nederlands meer noemen. In Nederland zijn de mannen gevormd door de vrouwen en nu gaan ze zelf zeiken dat er geen echte man meer is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum mischien iets meer in de trand van een vrouw zich heel bijzonder laten voelen, door je gedrag, af een toe eens een bloemertje meebrengen en dergelijke kleine dingen? De Nederelandse man heeft echt geen flauw benul van vrouwen...
Ga eens kijken bij een dansles latin, en zie hoe de meeste mannen geen idee hebben waar het om gaat...als jij een rumba danst gaat het erom dat je uitstraalt dat je met de mooiste vrouw van de wereld aan het dansen bent, en laat zien dat je dat waardeert. Leer dat eens als je voor man wil doorgaan?
Hahahahaha. Mij serieus nemen op dit soort dingen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Die laatste zin is zo een flauwekul, jij bent zeker zo een mongool die al eens is opgepakt vanwege huiselijk geweld naar vrouwen zijndeEn dat noemt zich een echte man
Beetje stoer praten hoe stoer die is dat ie vrouwen slaat
Idd, ik zag je foto in je fotoboek en dacht wat een simpele man ben je tochquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hahahahaha. Mij serieus nemen op dit soort dingen.
Hoezo????? Kunnen mannen zelf niet denken ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
In Nederland zijn de mannen gevormd door de vrouwen
Wat is dat voor een macho bullshit, je bent pas een man als je een vrouw een speciaal gevoel kan geven, namelijk het gevoel dat ze is, wat ze is. Wat voor soort zielig hoopje vrouw ben je als je daar een man voor nodig hebt. Een man is een echte man nontheless, zelfde geldt voor vrouwen. Het critirium dat je voor het een het ander nodig hebt is imo gewoon bullhsit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hum mischien iets meer in de trand van een vrouw zich heel bijzonder laten voelen, door je gedrag, af een toe eens een bloemertje meebrengen en dergelijke kleine dingen? De Nederelandse man heeft echt geen flauw benul van vrouwen...
Ga eens kijken bij een dansles latin, en zie hoe de meeste mannen geen idee hebben waar het om gaat...als jij een rumba danst gaat het erom dat je uitstraalt dat je met de mooiste vrouw van de wereld aan het dansen bent, en laat zien dat je dat waardeert. Leer dat eens als je voor man wil doorgaan?
Hij heeft een punt hoor. Dominant in de opvoeding: de vrouw, dominant in het onderwijs: de vrouw. Met een beetje pech nergens een mannelijk rolmodel ivm scheiding. Het zou naief zijn om te denken dat "wij mannen" daar niets van meekrijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hoezo????? Kunnen mannen zelf niet denken ofzo?
Bah mannen die zich laten vormen door vrouwen
Ik heb uit de praktijk nog wel een paar keer gezien dat de vaders van sommige vrienden en ex-vriendinnen geen reet te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hoezo????? Kunnen mannen zelf niet denken ofzo?
Bah mannen die zich laten vormen door vrouwen
Haha, speel 'em op de man inderdaad, that'll prove you rightquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
I rest my case...
Ben jij soms 1 van die jongetjes die nooit willen opgroeien, en dus nooit zullen snappen wat man zijn is? Of eigenlijk een vrouw die zich op Fok voordoet als man? De logica heb je er wel voor...
Ik ben niet geinteresseerd in je aars, sorry.quote:
Eigenlijk wel een apart onderwerp waard, die vraag...ik zou niet eens weten hoe iets eruit ziet als het 'manonvriendelijk' is...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Al die vrouwen klagen over dat dingen niet vrouwvriendelijk zijn dus worden ze zo gemaakt en word er aandacht aan besteedt. Een man kan het geen flikker interesseren of dingen manvriendelijk zijn.
Met mijn 'nietszeggende gebabbel' wil ik aangeven dat er geen lijst met eigenschappen is die een man een echte man maken. Het gaat om het gevoel wat je bij iemand hebt en dat zit niet in traditionele rolverdeling of op vrijdag een bloemetje krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nietszeggend gebabbel?
Zo van, 'hier schat een stofzuiger, en doe ook de keuken maar even.' ?
eindelijk erkenningquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat voor een macho bullshit,
We bedoelen hetzelfde geloof ik, maar bewoorden het nogal andersquote:je bent pas een man als je een vrouw een speciaal gevoel kan geven, namelijk het gevoel dat ze is, wat ze is.
Het zal wel aan mij liggen of het soort vrouwen waar ik mee omga, maar ze hebben dus WEL voortdurend aandacht enzo nodig in mijn beleving.quote:Wat voor soort zielig hoopje vrouw ben je als je daar een man voor nodig hebt. Een man is een echte man nontheless, zelfde geldt voor vrouwen. Het critirium dat je voor het een het ander nodig hebt is imo gewoon bullhsit.
In mijn beleving kun je het laatste juist als je het eerste ook beheerst....quote:Een echt man ben je als je zeker in je schoenen staat en achter je besluiten staat. Niet iemand die goed kan dansen, of kan faken dat de vrouw waarmee je danst de enige vrouw ter wereld voor je zal zijn.
quote:Sorry maar ik zal dat verticaal droogneuken wat voor dansen moet doorgaan nooit kunnen waarderen.
Dat is ook mijn echte manquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef AcidBurner het volgende:
een echte man kan ook zonder jou functioneren :p
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:09 schreef Logician het volgende:
Echte mannen bestaan echt wel![]()
![]()
Maar... helaas zijn bijna alle nederlandse mannen gewoon verpest door het feminisme
Deze snap ik niet helemaal, ik kan in de kroeg goed slap ouwehoeren over bier en tieten maar kan tegelijkertijd gewoon heel serieus zijn. En dus ook duidelijk zeggen waar het op staat. Juist dat verschil kunnen maken maakt de manquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als dit het kenmerk van een echte man is, vindt het maar een verward mannetje...
'Zegt waar het op staat' vs 'Kan slap ouwehoren'. Mensen die zeggen waar het op staat, houden meestal hun mond als ze niet bezig zijn om je te vertellen waar het op staat. Dus die hebben twee standen, ze lezen je de les, of ze zijn stil. Slap ouwehoeren staat in elk geval niet op het menu.
De eerste man die zijn gevoelens op tafel legt tijdens een potje slap ouwehoeren wordt tot de grond afgebrand als mietje! Moeilijke gesprekken hou je maar ergens anders. Ouwehoeren gaat over bier en tieten!quote:'verwerkt zijn emoties zelf' wat moeten we daar mee? Staat volgens mij ook nogal haaks op het eerder genoemde ouwehouren, aangezien eindeloos over je gevoelens/emoties lullen een bij uitstek vrouwelijke hobby is.
Principes is wel even iets anders dan geloofsovertuigingen!quote:'Leeft naar principes' kan ik ook weinig mee. Het probleem is namelijk, dat bijvoorbeeld een Bin Laden ook naar zijn principes leeft. Toch heb ik weinig neiging hem als voorbeeld van mannelijkheis te kiezen...
Nee ze bestaan wel degelijk maar het is niet de eerste die naar je toe komt in de kroeg. Je moet ze dus inderdaad een beetje zoeken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:09 schreef Logician het volgende:
Echte mannen bestaan echt wel![]()
![]()
Maar... helaas zijn bijna alle nederlandse mannen gewoon verpest door het feminisme
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja joh, nog een zweep, een kontentikker en een riem erbij en je bent klaarquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:41 schreef AcidBurner het volgende:
een echte man heeft geen problemen om zijn chick onder controle te houden ...
een echte man is lief maar tegerlijkertijd ook streng
een echte man daar kan je op rekenen...
een echte man kan ook zonder jou functioneren :p
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef LasTeR het volgende:
In Nederland zijn de mannen gevormd door de vrouwen en nu gaan ze zelf zeiken dat er geen echte man meer is?![]()
quote:Kuthoeren.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Mijn oprechte mening:
Zolang er geen echte vrouwen zijn die het verschil kunnen zien tussen een "echte man" en een verwaand "gedigitaliseerdesmileyikgaveeluit-kijkmijmetmnhandtas-kdrinksuperveelbierendoeaanfitnessenspreek/enspreekookspaans-en heb veel vrienden man" blijft het klagen, aangezien de "gedigitaliseerdesmileyikgaveeluit-kijkmijmetmnhandtas-kdrinksuperveelbierendoeaanfitnessenspreek/enspreekookspaans-en heb veel vrienden man" zo overtuigd van zn mening is, omdat alles wat hij op relatiegebied gedaan heeft ook daadwerkelijk werkt bij vrouwen, dat hij rustig verder gaat met waar hij mee bezig is.
En ik denk dat dat voorlopig nog wel even blijft, aangezien ook het internet tegenwoordig vol staat met shit over hoe je een vrouw moet behandelen etc waardoor elke nerd in nederland e.o. nu ook de kroeg in gaat met z`n metamorfose om te "scoren", yeah daar hebben we veel aan.
Oh ja, en ik snap hier opzich niet veel van, maar toch heb ik het gevoel dat ik het hier mee eens benquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:55 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Mijn oprechte mening:
Zolang er geen echte vrouwen zijn die het verschil kunnen zien tussen een "echte man" en een verwaand "gedigitaliseerdesmileyikgaveeluit-kijkmijmetmnhandtas-kdrinksuperveelbierendoeaanfitnessenspreek/enspreekookspaans-en heb veel vrienden man" blijft het klagen, aangezien de "gedigitaliseerdesmileyikgaveeluit-kijkmijmetmnhandtas-kdrinksuperveelbierendoeaanfitnessenspreek/enspreekookspaans-en heb veel vrienden man" zo overtuigd van zn mening is, omdat alles wat hij op relatiegebied gedaan heeft ook daadwerkelijk werkt bij vrouwen, dat hij rustig verder gaat met waar hij mee bezig is.
En ik denk dat dat voorlopig nog wel even blijft, aangezien ook het internet tegenwoordig vol staat met shit over hoe je een vrouw moet behandelen etc waardoor elke nerd in nederland e.o. nu ook de kroeg in gaat met z`n metamorfose om te "scoren", yeah daar hebben we veel aan.
Dat vind ik dan juist wel weer iets voor een echte manquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef sweetgirly het volgende:
En ik vind soms ook de nuchtere botheid van de Nederlandsche man erg uhm ontnuchterend![]()
In je eer aangetast zijn vind ik een typisch kenmerk van een man die niet stevig in zijn schoenen staat. Een echte man zal zich niet snel aangevallen voelen, daar is ie veel te zelfbewust voor.quote:Maargoed, ik zal weer een romantisch miepje zijn. Ze voelen zichzelf lijkt wel ook constant aangevallen ofzo of in hun eer aangetast
![]()
Nee, emoties kunnen handhaven en nuchtere botheid schaar ik niet onder dezelfde noemer. Botheid staat bij mij niet gelijk dat een man zichzelf dan niet laat meeslepen in of door zijn emoties (misschien zelfs juist wel dan). Valt mij gewoon op, niet altijd, dat de Nederlandsche man en ook vrouw, gewoon over een botheid beschikt, waar je (ik) af en toe koud van word. Heeft niks te maken met dat iemand dan standvastig is of zou zijn etc. Gewoon bot, naar. En volgens mij kenmerkt dit ook meer het westen en noorden des lands, volgens mij hebben ze er in Brabant bijv. al een heel stuk minder last vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat vind ik dan juist wel weer iets voor een echte man. Je niet laten meeslepen door emoties, maar juist standvastig en nuchter blijven. Een echte man laat zich niet gek maken door allemaal emoties.
Ik vind dat altijd een beetje raar, dat van mannen verwacht wordt dat ze emoties moeten kunnen tonen en daar mee om moeten kunnen gaan. Maar een man is toch geen vrouw? Een man gaat toch heel anders met die emoties om? Waarom proberen dat te veranderen?
Ja, zit wat in.quote:In je eer aangetast zijn vind ik een typisch kenmerk van een man die niet stevig in zijn schoenen staat. Een echte man zal zich niet snel aangevallen voelen, daar is ie veel te zelfbewust voor.
Geen ideequote:Bestaat deze 'echte' man van mij uberhaupt?
Ja, zit wel wat in. Bot zijn lijkt me inderdaad meer uiting van het je juist laten meeslepen door emoties. Niet rekening houden met wat jouw woorden met een ander doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, emoties kunnen handhaven en nuchtere botheid schaar ik niet onder dezelfde noemer. Botheid staat bij mij niet gelijk dat een man zichzelf dan niet laat meeslepen in of door zijn emoties (misschien zelfs juist wel dan). Valt mij gewoon op, niet altijd, dat de Nederlandsche man en ook vrouw, gewoon over een botheid beschikt, waar je (ik) af en toe koud van word. Heeft niks te maken met dat iemand dan standvastig is of zou zijn etc. Gewoon bot, naar. En volgens mij kenmerkt dit ook meer het westen en noorden des lands, volgens mij hebben ze er in Brabant bijv. al een heel stuk minder last van![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Bestaat deze 'echte' man van mij uberhaupt?
Ik vind zowel jan smit, als marco borstato twee schijnheilige grafmogolen. Ben ik zeker nu geen 'echte man' meer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja, zit wel wat in. Bot zijn lijkt me inderdaad meer uiting van het je juist laten meeslepen door emoties. Niet rekening houden met wat jouw woorden met een ander doen.
Tja, volgens mij kan een echte man best wel bot uit de hoek komen als hij daar zin in heeft. Vooral als dat hem goed uitkomt. Maar ik denk niet dat de echte man er op uit is iemand te kwetsen.
Ik wil niet vervelend doen maar dit is toch over't algemeen eerder iets waar vrouwen zich aan schuldig maken t.o.v. van mannen dan andersom..quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef sweetgirly het volgende:
Vind dat sommige mannen hier soms denken dat wij vrouwen kleine kinderen zijn ofzo, die je vooral maar goed moet corrigeren, in de kiem moet smoren etc. Laat dat bij mij nou alleen absoluut niet werken en het tegenovergestelde effect vaak bewerkstelligen
Als vrouw zijnde wil je jezelf toch op en top vrouw voelen, ipv een koter die niks mag, maar wel van alles moet etc, kom nou
![]()
Hartstikke vervelend !quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef AgLarrr het volgende:
Ik wil niet vervelend doen maar dit is toch over't algemeen eerder iets waar vrouwen zich aan schuldig maken t.o.v. van mannen dan andersom..
Tuurlijk bestaat die, alleen is een man die zijn gevoelens onder controle houdt valt voor u niet op omdat die niet leuk zijn en zich laten meeslepen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik dan juist wel weer iets voor een echte man. Je niet laten meeslepen door emoties, maar juist standvastig en nuchter blijven. Een echte man laat zich niet gek maken door allemaal emoties.
Ik vind dat altijd een beetje raar, dat van mannen verwacht wordt dat ze emoties moeten kunnen tonen en daar mee om moeten kunnen gaan. Maar een man is toch geen vrouw? Een man gaat toch heel anders met die emoties om? Waarom proberen dat te veranderen?
[..]
In je eer aangetast zijn vind ik een typisch kenmerk van een man die niet stevig in zijn schoenen staat. Een echte man zal zich niet snel aangevallen voelen, daar is ie veel te zelfbewust voor.
Bestaat deze 'echte' man van mij uberhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |