abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55127849
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef AlohaXa het volgende:
Maar gelukkig dat er geen "echte mannen" meer bestaan. Behaarde apen die elke avond vlees en sex willen
afschuwelijk he, dat iemand je begeert.

mannen ontwijk dit soort vrouwen als de pest graag !
underground forever baby
pi_55127912
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:52 schreef Laton het volgende:

[..]
dat iemand je begeert.
Dat klinkt zo mooi. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_55128312
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:09 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Dit is soort vrouwen zijn heel gevaarlijk mannen. Ze eisen namelijk de decoratieve zeggenschap van je huis op. Voor je het weet heb je allemaal vreemde kaarsen, manden en fotolijstjes in je huis staan, om nog maar te zwijgen over de groene potten latexverf die tegen de muren aan moeten.

Mannen pas toch op.
Geweldig, ik moest lachen
pi_55128327

De echte man

Succesvol, goed opgeleid, groot ego, etc.

Met uitsterven bedreigd in deze wereld, met al die vrouwen die willen dat de mannen ook op de kinderen letten, ook de afwas doen, ook strijken, etc. Probleem is dat vrouwen willen dat de man alleen veranderd wat betreft "eigenschappen die niet zo fijn of aantrekkelijk zijn voor mevrouw" en daarmee samen gaan de goede eigenschappen ook ten onder.
pi_55128332
quote:

[..]

Dit is soort vrouwen zijn heel gevaarlijk mannen. Ze eisen namelijk de decoratieve zeggenschap van je huis op. Voor je het weet heb je allemaal vreemde kaarsen, manden en fotolijstjes in je huis staan, om nog maar te zwijgen over de groene potten latexverf die tegen de muren aan moeten.

Mannen pas toch op.
Oh jee! Mijn huis staat vol met manden, kaarsen en gekke fotolijstjes zonder dat er een vrouw aan te pas is gekomen. Ben ik nog te redden? Wat misschien nog voor me pleit is het feit dat geen enkele muur in mijn huis appeltjesgroen is.

Wel rood.
pi_55128505
O mijn god! En ik maar denken dat dat huilende zigeuner joch ironisch bedoeld was. Gelukkig hebben ze een cursus voor mannen zoals jij.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55128512
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef Xeanor het volgende:
[ afbeelding ]

De echte man

Met uitsterven bedreigd in deze wereld, met al die vrouwen die willen dat de mannen ook op de kinderen letten, ook de afwas doen, ook strijken, etc.
Het einde is zoek wanneer niet alleen een fictief personage uit een film als "echte man" wordt bestempeld, maar wanneer dat personage ook nog eens iemand is met smetvrees, geobsedeerd is door de band Genesis, zichzelf filmt terwijl hij seks met heroïnehoertjes heeft en mensen op gruwelijke wijze afslacht met een hakbijl, waarna hij hun lichamen ophangt in zijn kledingkast en hun afgehakte hoofden met het oog op consumptie in het vriesvak bewaart. Ja, een heus voorbeeld.
pi_55128912
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Het einde is zoek wanneer niet alleen een fictief personage uit een film als "echte man" wordt bestempeld, maar wanneer dat personage ook nog eens iemand is met smetvrees, geobsedeerd is door de band Genesis, zichzelf filmt terwijl hij seks met heroïnehoertjes heeft en mensen op gruwelijke wijze afslacht met een hakbijl, waarna hij hun lichamen ophangt in zijn kledingkast en hun afgehakte hoofden met het oog op consumptie in het vriesvak bewaart. Ja, een heus voorbeeld.
En maar geen reservering kan krijgen bij dat geweldige restaurantje.
pi_55129028
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Op die eigenschappen doelde ik eigenlijk niet, meer op de eigenschappen die ik zelf noemde. Een man moet carrière maken, niet over zich heen laten lopen, goed gekleed zijn, goed verzorgd zijn, gespierd, enzo. Dat ie met een bijl z'n collega's hun kop in slaat dat laten we even achterwege. Oh, ik heb "veel geld" nog niet genoemd. Als een man veel geld heeft is natuurlijk die zgn. "klik" er opeens voor de meeste vrouwen.

Alle "sicko" dingen weggelaten is patrick bateman toch wel een echte man.
pi_55129055
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef Friek_ het volgende:

[..]

En maar geen reservering kan krijgen bij dat geweldige restaurantje.
pi_55131173
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:47 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Op die eigenschappen doelde ik eigenlijk niet, meer op de eigenschappen die ik zelf noemde. Een man moet carrière maken, niet over zich heen laten lopen, goed gekleed zijn, goed verzorgd zijn, gespierd, enzo. Dat ie met een bijl z'n collega's hun kop in slaat dat laten we even achterwege. Oh, ik heb "veel geld" nog niet genoemd. Als een man veel geld heeft is natuurlijk die zgn. "klik" er opeens voor de meeste vrouwen.

Alle "sicko" dingen weggelaten is patrick bateman toch wel een echte man.
Ik probeer te slagen in het leven door mezelf te zijn
Toevallig is dat het omgekeerde als wat jij een echte man noemt
Ik ben wel goed verzorgd, dat wel
pi_55131891
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:47 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Oh, ik heb "veel geld" nog niet genoemd. Als een man veel geld heeft is natuurlijk die zgn. "klik" er opeens voor de meeste vrouwen.

Dat is het enige wat telt voor de meeste vrouwen om een man opeens als hun echte man te zien....de rest wat ze noemen is sociaal correct gewauwel.
pi_55132115
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 12:28 schreef roburt het volgende:

[..]

belgen zijn juister achter je rug om heel grof.
True, maar daar heb ik persoonlijk geen last van.
pi_55133605
quote:

[..]

Mannen pas toch op.
Nou nou zeg. Dit is precies weer het bewijs dat mannen de decoraties aan vrouwen moet overlaten!
Ja ik doe het trouwens ook wel te graag
pi_55137556
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:35 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Nou nou zeg. Dit is precies weer het bewijs dat mannen de decoraties aan vrouwen moet overlaten!
Ja ik doe het trouwens ook wel te graag
Mensen, aanschouw. Confirmatie!

Oh, ik vergat de knuffels
pi_55138323
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:13 schreef Xeanor het volgende:
[ afbeelding ]

De echte man

Met uitsterven bedreigd in deze wereld, met al die vrouwen die willen dat de mannen ook op de kinderen letten, ook de afwas doen, ook strijken, etc. Probleem is dat vrouwen willen dat de man alleen veranderd wat betreft "eigenschappen die niet zo fijn of aantrekkelijk zijn voor mevrouw" en daarmee samen gaan de goede eigenschappen ook ten onder.
Patrick Bateman zou ik niet willen omschrijven als echte man. Meer een psycho metroman.
I´m back.
pi_55141111
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Patrick Bateman zou ik niet willen omschrijven als echte man. Meer een psycho metroman.
Finally, in agony, after I’ve taken the coat off her face, she starts pleading, or at least tries to, the adrenaline momentarily overpowering the pain. “Patrick oh god stop it please oh god stop hurting me…” But, typically, the pain returns – it’s too intense not to – and she passes out again and vomits, while unconscious, and I have to hold her head up so she doesn’t choke on it and then I Mace her again. The fingers I haven’t nailed I try to bite off, almost succeeding on her left thumb which I manage to chew all the flesh off of, leaving the bone exposed, and then I Mace her, needlessly, once more. I place the camel-hair coat back over her head in case she wakes up screaming, then set up the Sony palm-sized Handycam so I can film all of what follows. Once it’s placed on its stand and running on automatic, with a pair of scissors I start to cut off her dress and when I get up to her chest I occasionally stab at her breasts, accidentally (not really) slicing off one of her nipples through the bra. She starts screaming again once I’ve ripped her dress off, leaving Bethany in only her bra, its right cup darkened with blood, and her panties, which are soaked with urine, saving them for later.

I lean in above her and shout, over her screams, “Try to scream, scream, keep screaming…” I’ve opened all the windows and the door to my terrace and when I stand over her, the mouth opens and not even screams come out anymore, just horrible, guttural, animal-like noises, sometimes interrupted by retching sounds. “Scream, honey,” I urge, “keep screaming.” I lean down, even closer, brushing her hair back. “No one cares. No one will help you…” She tries to cry out again but she’s losing consciousness and she’s capable of only a weak moan. I take advantage of her helpless state and, removing my gloves, force her mouth open and with the scissors cut out her tongue, which I pull easily from her mouth and hold in the palm of my hand, warm and still bleeding, seeming so much smaller than in her mouth, and I throw it against the wall, where it sticks for a moment, leaving a stain, before falling to the floor with a tiny wet slap. Blood gushes out of her mouth and I have to hold her head up so she won’t choke. Then I fuck her in the mouth, and after I’ve ejaculated and pulled out, I Mace her some more.

Later, when she briefly regains consciousness, I put on a porkpie hat I was given by one of my girlfriends freshman year at Harvard.

“Remember this?” I shout, towering over her. “And look at this!” I scream triumphantly, holding up a cigar. “I still smoke cigars. Ha. See? A cigar.” I light it with steady, bloodstained fingers, and her face, pale to the point of blueness, keeps contracting, twitching with pain, her eyes, dull with horror, close, then open halfway, her life reduced to nightmare.

“And another thing,” I yell, pacing. “It’s not Garrick Anderson either. The suit is by Armani! Giorgio Armani.” I pause spitefully and, leaning into her, sneer, “And you though it was Henry Stuart. Jesus.” I slap her hard across the face and hiss the words “Dumb bitch,” spraying her face with spit, but it’s covered with so much Mace that she probably can’t even feel it, so I Mace her again and then I try to fuck her in the mouth once more but I can’t come so I stop.

Wat een man.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 december 2007 @ 11:57:13 #293
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_55141861
quote:
Op zondag 9 december 2007 10:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Verhaal
Allejezus. Dit is fictie neem ik aan...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_55143708
Mijn definitie van een echte man is:

- Tenminste 1,80 m, stevig en brede schouders.
- Kan goed klussen
- Houd van auto's en/of voetbal
- Gebruikt zijn scheermesje alleen in zijn gezicht.
- Drinkt bier
- Gaat na 1 winkel een terrasje opzoeken.
- Beschermt zijn vrouw
- Wil tenminste 3 x per week sex
- Gaat met zijn kinderen (zoons) naar buiten echte 'mannen dingen doen.' (bijv. voetballen, vissen enz.)
- Heeft geen idee van mode, en wanneer hij toch met lingerie o.i.d. aan komt voor zijn vrouw dan is het de compleet verkeerde maat.
- Denkt dat hij de baas is in huis ( )
- enzovoort
- enz.
- enz.
pi_55143737
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 05:24 schreef MLI het volgende:
No shit, sherlock.
pi_55143798
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef covie het volgende:
Mijn definitie van een echte man is:

- Houd van auto's en/of voetbal
- Drinkt bier
- Gaat na 1 winkel een terrasje opzoeken.
- Heeft geen idee van mode, en wanneer hij toch met lingerie o.i.d. aan komt voor zijn vrouw dan is het de compleet verkeerde maat.
Ohh daar ben ik het echt totaal niet mee eens Dat klinkt eerder als een saaie sufkut dan als de echte man
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')