Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je kankerdekanker vroeg er naar, fucking doos.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jazeker. Denk jij soms dat ik een beetje romans heb zitten lezen en daar een scriptie over gefröbeld heb? [afbeelding]
Duidelijk vraagzinnen en met name de laatste is niet retorisch.quote:
Oja? waar doe je dat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik haal m'n groente tegenwoordig biologisch.
Op een vrijdagmiddag? Dat zou zorgelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:42 schreef Z het volgende:
Ik dacht dat Liene wellicht toch nog 'gescoord' had.
Oh, ik dacht dat je 'goedemoggel' afzette tegen 'goeie 's morgens' en iets uit The Office.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef LXIV het volgende:
Niets. hoezo?
Je PI.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef LXIV het volgende:
Ach, als er maar gelachen wordt, al is het om niets.
Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Frollo het volgende:
Plat en leuk hoeven elkaar niet uit te sluiten natuurlijk.
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat schot voor open doel liet ik aan L. om in te schieten.
Gelieve niet zo te zeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Gelieve geen voetbalmetaforen op mij te betrekken.
Voetbal
Volgens mij kan dat nog steeds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:52 schreef Gellius het volgende:
Ik zeg meestal "môgge". Ik hoop niet dat dat ergens uit is.
't is een ware invasie. En ze verhullen niet eens waarvoor ze hier zijn. Laatst had eentje het zelfs op zijn kentekenplaat staan: WOR-K25quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef dwerg het volgende:
Zelfs in Nieuw Zeeland werkte ik met Polen. Ze zijn overal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |