Die moesten weg geloof ik, teneinde het gewenste lullige sfeertje te creëren.quote:Op maandag 10 december 2007 14:02 schreef Z het volgende:
Het gekke van die reclame is dat ze geen computers op dat kantoor hebben staan.
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.quote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef Z het volgende:
Fountainhead is ook de naam van een nieuwbouwgebeuren in A'dam.
http://www.fountainhead.nu/
[smilie die zich onder z'n kin krabt.]
Ha, een kloon.quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.quote:
Ja, hoi, Pope.quote:Op maandag 10 december 2007 14:55 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helf.
Ah. Ik hoor de violen al langzaam dwepen met weemoed.quote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Leuke binnenkomst!quote:Op maandag 10 december 2007 14:52 schreef de_gvr7 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een woord. Aap.
Hallo!quote:Op maandag 10 december 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
GVR!
Eigenlijk is dat op zichzelf al prachtig nieuws, zo op deze maandag.quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef Frollo het volgende:
De vissenposters en de modelscheepjes en de telmachine behoren in elk geval wel tot de standaarduitrusting van mijn vader zijn kantoor. [afbeelding]
Da's jaren geledenquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef k_man het volgende:
Hmm. Ik weet 't niet hoor. Het is wel eens leuker geweest hier.
Weet je trouwens al of je terug gaat?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:59 schreef dwerg het volgende:
Zelfs in Nieuw Zeeland werkte ik met Polen. Ze zijn overal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |