Ik lust eigenlijk alle merken wel, maar er zijn genoeg azijnzeikers die maar een paar soorten merken willen drinken en andere merken verafschuwen.quote:
samen met Hertog Jan en Heineken ook mijn favorietquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:57 schreef Blawh het volgende:
Dat wil trouwens niet zeggen dat ik geen favoriet merk heb, dat is voor mij toch echt Grolsch.
quote:-kleinzusje-
-DdR gevraagd voor erotische Harry Potter film " De geheime kleedkamer"-
quote:-Blawh-
-Met zo'n duikbril zou je verwachten dat Donk snel weer in de basis van AZ opduikt.-
quote:-gebruikersnaam-
-wil je 1-2-3 iets vieren krijg je na veel vijven en zessen na zevenen een achterlijk hoedje op je kop-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-De Ridder: "Hee BonJovi! Lik mijn toverstaf"-
Tevreden het weekend inquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:26 schreef Bayswater het volgende:
Ik doe niet aan eervolle vermeldingen, maar het was 1 van de 5 kanshebber voor het podium inderdaad Gordon. Je hebt pech dat mijn vrouw de jury niet doet want die is atlijd fan van de plastuit op Rockwerchter.
Had je veel ouder verwachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Rumille het volgende:
Geen punten
GrolschOok al ben ik geen 16, een Tukker is een Grolsch-fan
18-20quote:
Dat is Beschouw.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik zou het stil gehouden hebben
doe nou niet zo, is toch een schattig ventjequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik zou het stil gehouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |