het spel is ontzettend makkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef Yankee_One het volgende:
leuk spel
maar ik zit iets te vaak vast naar mijn leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door renz0r op 27-12-2007 01:22:17 ]
Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:58 schreef Chav het volgende:
Ik snap die "ogen" in the oceans king tempel niet.
O toch. Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.
De eerste paar "levels' wel later wordt het soms toch echt knap moeilijk..quote:Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef Logitik het volgende:
[..]
het spel is ontzettend makkelijk
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef renz0r het volgende:
Zit wéér vast...Spel is makkelijk, maar ik loop steeds met het verhaallijn vast...Kan best gamen, maar met dit spel ben ik toch best zwak qua zeldafantasie hoe goed en verslavend het ook isJe hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moet.
Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaan
Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....In me Burberry......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Chav het volgende:
Ik ben echt een debiel met lijntjes trekkenDat dacht ik dus ook al, dat ik anders speel...daarom dus kut om te vinden wat je moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]Alvast bedankt voor de moeite, ik ga zo dadelijk er nog is voor zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Chav het volgende:Niet zo erg, als je er maar een soort vis in zit. Merk meteen de Boing-mannetjes, dan kun je het raadseltje wel oplossen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Chav op 29-12-2007 03:00:14 ]In me Burberry......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Ben nu weer in die tempel van je eerste eiland met mn net gehaalde Spirit (die blauwe)
Als je eenmaal op die verdieping komt met die ogen die als extra oog dienen voor die soldaten, damn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:05 schreef McGilles het volgende:
Ik heb hem eergisteren uitgespeeld. 0x doodgegaan en 0x de walkthrough erbij gepakt (voor de eerste keer met een zelda spel..)
Ik vind het echt een heel leuk spel maar jammer genoeg zeer makkelijk. 'Secrets' zijn te makkelijk en ook de games om dingen te winnen vind ik te simpel. Dat is dan ook gelijk het enige nadeel.
Zeker de temples zijn allemaal zo makkelijk als het maar zijn kan, geen denkwerk voor nodig.
Ik had toen iets van 7 minuten over, had de eerste keer ook gelijk aantekeningen gemaakt op de map hoe ik moest lopen met 1 2 3 enz, dan loop je die temple zo door.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb eindelijk de 3e zeekaart!
Moest wel 3 keer opnieuw door die tempel rennen om een beetje scherpe tijd over te houden voor het laatste gedeelte. Eindelijk verder ik ben benieuwd. Heb alleen nog nergens een zeemeermin met hengel gezien..
Je kan ook gewoon constant jezelf langzaam 'doodlopen' en om de zoveel tijd even je hartjes vullen bij een plek waar van die kruiken staan die je kapot kan slaan. Ik heb meerdere keren gewoon rond lopen rennen met 00:00 op de teller en geen probleem danquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Die temple is in 0 seconden te halen. Als je maar de gele flesjes vindt.
Welk isle is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
Ik ben nu op de isle of dead, ik snap er geen hol van!
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
Ik ben nu op de isle of dead, ik snap er geen hol van!
Oooh dat kan goed ja, die was toch niet lastigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:
[..]
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
dat ie aangeeft iets met 13 west en 7 north ofzo?
Ja klopt, dacht dat er ook een stenen pad liep, dus die kan je gewoon volgen. Dus 13 stenen west en 7 noord o.i.d. Ik heb daar geloof ik wel een vrij groot aantal gaten zitten graven thoughquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:
[..]
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
dat ie aangeeft iets met 13 west en 7 north ofzo?
Dat vond ik juist eindelijk wat lastiger wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef renz0r het volgende:
GVd kutstuk man in die tempel! Als je opeens dieper in die tempel kan voor die 3de zeekaart ofzo
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |