Goedemorgen allen!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.
Lieke moet gewoon naar huis, ze zit er helemaal doorheen, iedere dag heeft ze wel wat.
Kan me best voorstellen na al die maanden gebeiged te zijn maar klaar is klaar, kan Huub gewoon weer Huub zijn.
Misschien wel mijn grootste ergernis aan Lieke.. het gebrek aan humor!!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Daarna beet Huub in de tenen van Selene.... was echt grappig.... Lieke kon er niet om lachen
HOB, neem ik aan?quote:
Nee.. daar hebben ze personeel voorquote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef kit2u het volgende:
Is het niet normaal om je dekens recht te trekken wanneer je uit bed stapt?
Die is natuurlijk doodmoe van zichzelf.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:59 schreef Prospera het volgende:
Lieke voelt zich helemaal niet lekker.
Palma probeert haar wakker te worden: wat is er met je?
Doe een mooi topje aan, het wordt een drukke dag vandaag.
[ afbeelding ]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef Prospera het volgende:
Palma tegen Lieke, die huilt: kom op, die man van je reageert wat overspannen.
Ja, daaag. Het is afgelopen met het rekening houden met Lieke, optiefen met die zuurpruimquote:Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?
Lieke was de laatste tijd niet helemaal 100%, moet ze nu nog medicijnen slikken voor die oorontsteking? Daar mag Huub wel een beetje rekening mee houden imho.
Lieke is wel een heel zwak poppetje, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Toen Huub niet lekker was liet ze hem dan ook niet met rust, of wel?
Lieke was de laatste tijd niet helemaal 100%, moet ze nu nog medicijnen slikken voor die oorontsteking? Daar mag Huub wel een beetje rekening mee houden imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |