Als hij in aanraking komt met een kracht neem hij die inderdaad over maar wil dat ook zeggen dat het allemaal in zijn bloed zit? Volgens mij is zijn bloed nutteloos.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Peter's ability is om andere ability's over te nemen. Dus in principe heeft hij ook de kracht om te helen.
Sterker nog, volgens mij werd hij door die Victoria ook neergeknald, maar healde hij gewoon.
Hoe kan hij dan healen? Dat zit volgens mij juist wel in zijn bloedquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als hij in aanraking komt met een kracht neem hij die inderdaad over maar wil dat ook zeggen dat het allemaal in zijn bloed zit? Volgens mij is zijn bloed nutteloos.
Maar dat hij andermans gaven kan gebruiken, betekent dat ook dat zijn bloed hetzelfde is als dat van Claire en Adam? Bij hen zit het in het DNA, maar hij heeft alleen in zijn genen dat hij andermans gaven kan gebruiken, daarvoor moest hij in het begin nog denken aan het gevoel wat die persoon hem gaf (Seizoen 1), dus het lijkt me dat het bij hem in zijn hoofd zit. Ik vind het niet meteen vanzelfsprekend dat zijn bloed ook meteen helende gaven heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Peter's ability is om andere ability's over te nemen. Dus in principe heeft hij ook de kracht om te helen.
Sterker nog, volgens mij werd hij door die Victoria ook neergeknald, maar healde hij gewoon.
Het is allemaal mentaal denk ik. Hij kan zijn helingsproces laten versnellen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:49 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hoe kan hij dan healen? Dat zit volgens mij juist wel in zijn bloed
Linderman kon mensen genezen. In de serie zie je dat niet (alleen plantjes), maar in de comics is dat wel dudelijk naar voren gekomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:52 schreef Litso het volgende:
Sowieso valt het me op dat er nog niemand is die gewoon als gave heeft dat hij/zij mensen kan healen (a la Shawn uit The 4400), maar dat is op deze manier wel leuk opgelost
Je vergeet Heidi Petrelli.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Linderman kon mensen genezen. In de serie zie je dat niet (alleen plantjes), maar in de comics is dat wel dudelijk naar voren gekomen.
Linderman genas ook de vrouw van Nathan... ze kon weer lopen nadat hij haar aanraaktequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Linderman kon mensen genezen. In de serie zie je dat niet (alleen plantjes), maar in de comics is dat wel dudelijk naar voren gekomen.
Of Nathan Petrelli: "Flying Man!"quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet altijd lachen als Hiro de naam Peter Petrelli zegt
Het lukte wel. Alleen liet ie zich weer electrocuteren. Peter had ook gewoon door t slaat kunnen wandelen natuurlijk, of een stapje achteruit door Hiro heen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:18 schreef LasTeR het volgende:
Hiro is zo achterlijk. Peter proberen aan te vallen met z'n zwaardje, wat denkt hij wel niet.
Jammer dat je geen time-stopping abilities had bij Lieke van Lexmond hé.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het lukte wel. Alleen liet ie zich weer electrocuteren. Peter had ook gewoon door t slaat kunnen wandelen natuurlijk, of een stapje achteruit door Hiro heen.
Och, met Micahs gave had ik mn GSM met haar GSM laten praten terwijl ik de rekening plunder van een miljonairquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Jammer dat je geen time-stopping abilities had bij Lieke van Lexmond hé.
Ik denk dat hun hoofd ERAF geschoten moet worden en met een shotgun kan dat wel. Maar als die stok eenmaal verwijderd was uit Claire's hoofd leefde ze ook weer. Dus als de kogel dan uit het hoofd verwijderd wordt dan moeten ze wel weer leven denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, ze weten nu dat Claires en Adams bloed iedereen kan genezen mits je door je hoofd wordt geschoten. Wordt beetje Highlander nu. Btw, had Claire in seizoen 1 geen stok dward door het hoofd? En Noah werd ook in zn hersens geschoten.
Toen Claire die stok door d'r hoofd had was ze ook dood.. Toen de stok eruit ging leefde ze pas weer. Ik denk dat een shotgun schot op het hoofd je dan ook gewoon echt dood maakt. Misschien dat die Victoria ook niet echt 'blow your head off' bedoelde als in Highlander maar meer als in gewoon hersenen aan gort schieten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, ze weten nu dat Claires en Adams bloed iedereen kan genezen mits je door je hoofd wordt geschoten. Wordt beetje Highlander nu. Btw, had Claire in seizoen 1 geen stok dward door het hoofd? En Noah werd ook in zn hersens geschoten.
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet altijd lachen als Hiro de naam Peter Petrelli zegt
Dat vraag ik me ook af... -,-quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef Jovatov het volgende:
Maarja, dan zou Adam die explosie in White Beards kamp ook niet echt kunnen overleven, of wel?
Micah ftw... ik wil het liefst zijn gave hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Och, met Micahs gave had ik mn GSM met haar GSM laten praten terwijl ik de rekening plunder van een miljonair
Whoops, je hebt helemaal gelijk. Dat kwam zelfs nog wel naar voren in een van de laatste EP'squote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, ze weten nu dat Claires en Adams bloed iedereen kan genezen mits behalve als je door je hoofd wordt geschoten. Wordt beetje Highlander nu. Btw, had Claire in seizoen 1 geen stok dward door het hoofd? En Noah werd ook in zn hersens geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |