Hehe, ze is idd cute... en dan hoop vuur richting Sylar spuwenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Risce het volgende:
Ik zat eigenlijk te wachten op het moment dat Claires moeder ten tonele zou verschijnen, met de vuurkrachten.
Klopt. Dat was de reden dat hij een paar episodes eigenlijk totaal afwezig was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef SiGNe het volgende:
Was Zachary Quinto niet afgelopen seizoen (volume) ook bezig met opnames voor de nieuwe Star Trek film?
Of moeten die opnames nog beginnen? Want ik dacht dat hij daardoor ook minder in Heroes te zien zou zijn.
Hoe dan ook, in het komende volume gaat ie weer vet ownen.
En Ik dacht dat er in volume 3 ook een nieuwe evil gast zou komen..
Was ze dan een koppel met papa Petrelli? Ik zit nu even te twijfelen of er over hem nu ook bekend was wat hij kon of niet.. hij heeft zelfmoord gepleegd right? Wie frist mijn geheugen even op?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef SiGNe het volgende:
Angela werkt in opdracht van iemand volgens mij..
Angela heeft zelf ook geen powers volgens mij.
de 12 op de foto werkten in koppels, een met krachten en de ander zonder (volgens de Novels)
Omdat hij z'n gave niet kon handelen zou hij zelfmoord gepleegd hebben. Maar dat vertelde mams Petrelli omdat Peter in het ziekenhuis lag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Was ze dan een koppel met papa Petrelli? Ik zit nu even te twijfelen of er over hem nu ook bekend was wat hij kon of niet.. hij heeft zelfmoord gepleegd right? Wie frist mijn geheugen even op?
Hallo ze is supersterk, ze kan jouw hoofd zo eraf trekken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef Reddiablo het volgende:
beter van wel... ik vind heel die Nikki/Jessica/3e karakter maar een achterlijke gave... vind weinig aan Heroes niet cool, maar die rol is toch echt suckage. Weg ermee.
Ik denk het wel, anders zou Micah terug naar haar gaan ipv. dat hij bij zijn oma (en Monica) blijft.quote:
Dat donkere chickie? Meen je dat nou? Ze is zo lelijk..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Reddiablo het volgende:
we hebben Claire, Elle en dat donkere chickie al... en dat zijn wel 'logische' gaves en die morph meid.. oh en die email/hack meid zien er ook leuk uit --- leuke meiden genoeg... en ik vind Maya ook wel wat hebben
die van Nikki slaat gewoon nergens op. Ok, ze heeft superkracht. Op zich goed, maar die multi-personality shit.. flikker toch op
Claude Rains (the invisible man)?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Reddiablo het volgende:
The 12
Hoe zit het nou precies dan????
1. Adam Monroe / Takezo Kensei --- alive
2. Bob Bishop -- alive
3. Daniel Linderman -- dead
4. Maury Parkman -- alive (gevangen in z'n eigen droom)
5. Charles Deveaux -- dead
6. Kaito Nakamura -- dead
7. Angela Petrelli -- alive
8. Arthur Petrelli -- dead
9. Ivan Spector -- dead (die Rus, vermoord door Noah)
10. Noah Bennett -- alive
11. Victoria Pratt -- dead
wie is de 12e??
12. De moeder van Hiro dan??
.
Het is sowieso wel raar dat zowel Bob als de vader van Hiro blijkbaar wel kinderen kunnen baren met gaves, maar ze zelf niet zouden hebben. Daarom staat Noah misschien wel niet op de foto: hij heeft geen gave en is dus geen deel van de 'core'. Maar dat veronderstelt wel dat Bob en de vader van Hiro die wel zouden hebben... hmmm.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:01 schreef Deceit het volgende:
Maar noah bennett wordt ook in de 12 opgenoemd.. maar waarom staat hij niet op de foto dan
Bob heeft wél een gave: hij kan dingen in goud veranderen (dat liet hij in de een van deeerste afleveringen aan Suresh zien door een lepeltje in goud te veranderen). Kaito heeft geen gave, maar de moeder van Hiro misschien wel. En er is geloof ik ook nergens gezegd dat de ouders persé een gave moeten hebben als het kind er een heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:04 schreef Risce het volgende:
[..]
Het is sowieso wel raar dat zowel Bob als de vader van Hiro blijkbaar wel kinderen kunnen baren met gaves, maar ze zelf niet zouden hebben. Daarom staat Noah misschien wel niet op de foto: hij heeft geen gave en is dus geen deel van de 'core'. Maar dat veronderstelt wel dat Bob en de vader van Hiro die wel zouden hebben... hmmm.
Zou idd kunnenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zou me niet verbazen als die donkere vrouw linksonder een familie is van Micah, DL en Monica. Misschien wel die oma.
Dit lijst klopt idd. Vijf mensen waarvan we zeker weten dat ze een kracht hadden, dus nog een te gaan. Deveaux zou natuurlijk iets kunnen hebben, omdat hij in die droom tegen Peter praatte. Anders misschien een van de onbekende mensen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:26 schreef WheeleE het volgende:
De Company's Founders, volgens de Wiki:
Robert Bishop, Kracht
Charles Deveaux (deceased),
Harry Fletcher (deceased), Kracht (stond op Chandras lijst)
Paula Gramble (deceased), Kracht (stond op Chandras lijst)
Daniel Linderman (deceased), Kracht
Carlos Mendez (deceased),
Kaito Nakamura (deceased),
Maury Parkman (incarcerated), Kracht
Angela Petrelli,
Arthur Petrelli (deceased),
Victoria Pratt (deceased),
Unknown female (deceased)
Kaito heeft volgens mij wel een gave. Hij spreekt in de wij-vorm als hij het over 'mensen met gaven' heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:28 schreef sjarreltje het volgende:
Kaito heeft geen gave, maar de moeder van Hiro misschien wel.
Maar waarom zei hij dan tegen Hiro dat er eindelijk weer een Nakamura is met krachten of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kaito heeft volgens mij wel een gave. Hij spreekt in de wij-vorm als hij het over 'mensen met gaven' heeft.
De man links boven volgens mij. Hij is na het maken van de foto weer jong geworden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 02:23 schreef SiGNe het volgende:
Waar is Kensei trouwens op de foto?
De man rechts onder herken ik trouwens ook niet (naast de dames links)
Linksboven was trouwens Linderman...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:07 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij staat Kensei niet op de foto. "Weer jong geworden" slaat sowieso nergens op, want hij wordt niet oud, qua lichaam.
Ik zit idd foutquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:31 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij geen Adam: http://www.heroesrevealed.com/cast/the-company-group-picture/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |