quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:35 schreef SiGNe het volgende:[..]
Als ik Bob was had ik die stuiterbal in goud veranderd, kijken hoe ie dan nog stuitert.
Whaha ik dacht ook dat hij dat zou doen

Zo gister ook weer gezien. Was wel weer gaaf, maar ik vind dat de laatste afleveringen wel erg snel worden verteld. Er had meer in gezeten met meer dreiging van het virus enzo

Vraag me nog wel af of adam echt van plan was het virus los te laten toen hij dat in ze handen had. Of dat hij het alleen maar losliet omdat hij weg geteleporteerd werd? En waarom ging het virus niet mee, ze kleren ed worden toch ook meegenomen

Het ondergrond stoppen van Adam is wel lame, dat is toch het ergste wat je kan doen

Zou hij wel blijven leven zonder eten en zuurstof? Zo nee, had hiro hem gewoon kunnen doden, zo ja dan kan hij zich er toch uit graven. Dat hout rot vanzelf weg of met een paar goede meppen kom je er ook wel uit. Ze handen healen toch weer

Lag adam nu op de zelfde begraafplaats als waar hiro's vader begraven werd? En is hij dan in het verleden begraven? Dat kan alles weer opnieuw gebeuren

Dat nathan met paar kogels neergeschoten werd, sloeg ook nergens op. Als peter en parkman door willen met het wereldweid maken, kunnen ze hem toch gewoon healen. Dat zou juist het mooiste bewijs van ze zijn dat er heroes zijn, precies dat gene wat ze gingen vertellen. Dus daar bereikt de dader niet ze doel mee. Alleen het bekend maken dat er zoiets als regeneratie bestaat is nog wel bedenkelijk, dat zou echt rellen betekenen door iedereen die iemand verliest en eist dan dat bloed.
Wheheh, hoop gezeur

Was weer een tof volume en op naar het volgende deel