quote:Op donderdag 6 december 2007 16:50 schreef Geerd het volgende:
xj1300, gsx1400??
Is dat niet wat of moet het sportiefer?
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef Worldbeater het volgende:wat je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noemt
maar, beter tijden idd
beemerproefritmeet was ook goed
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat jij wel veel geduld hebt, de meesten hadden binnen een maand al een motor of ze hadden er al één voordat ze opgingenquote:Op donderdag 6 december 2007 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wil al graag voor de zomer een motor. De prijzen zijn nu lekker laag
2 maanden voor de 18e verjaardagquote:Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij wel veel geduld hebt, de meesten hadden binnen een maand al een motor of ze hadden er al één voordat ze opgingen
Ik denk dat de ridders overblijven nog maar 1x pekel gezienquote:Op donderdag 6 december 2007 17:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ha, das lang geleden, hoe is het met de pekelridders hier? Of staat iedereen in de winterstalling...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
Maar wil al graag voor de zomer een motor. De prijzen zijn nu lekker laagSergeant.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ha, das lang geleden, hoe is het met de pekelridders hier? Of staat iedereen in de winterstalling...
Niks geen winterstalling, gewoon diverse motoren die niet kunnen rijden.. bijna 50 %.![]()
1.5 jaar voor het papiertje.quote:
Paar lesjes en losse ritten gedaan in die tijd.
Ding is vanaf nieuw goed fout ingereden.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
De directeur kwam vandaag niet op de zaak.
Wegens de overvloedige regen moest hij zijn vissen redden uit de vijver.
Beetje vreemde reden huH?
Motor stuk waar gepekeld mee kan worden en de ander gaat liever geen pekel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sergeant.
Niks geen winterstalling, gewoon diverse motoren die niet kunnen rijden.. bijna 50 %.![]()
[..]
1.5 jaar voor het papiertje.
Paar lesjes en losse ritten gedaan in die tijd.
Ding is vanaf nieuw goed fout ingereden.
Daarom ook maar een alto erbij kopen![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ik ben iemand die eerst goed zoek en dan kooptquote:Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat jij wel veel geduld hebt, de meesten hadden binnen een maand al een motor of ze hadden er al één voordat ze opgingen
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kben gevallen met mn motor![]()
Moest vrij hard remmen toen ik net van huis wegreed (nat wegdek), hoppa over voorwiel heen glijden, bam op een auto![]()
Gelukkig is alleen mn voorspatbord beschadigd, daar heb ik al een nieuwe voor besteld. Daarnaast een krasje op de auto waar ik tegen aan zat....Vanaav die vrouw eens bellen en een formuliertje invullen daarvoor
Zelf alleen een wondje op mn knie, en mn kleine teen van mn rechtervoet doet pijn
Zonde manquote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kben gevallen met mn motor![]()
Moest vrij hard remmen toen ik net van huis wegreed (nat wegdek), hoppa over voorwiel heen glijden, bam op een auto![]()
Gelukkig is alleen mn voorspatbord beschadigd, daar heb ik al een nieuwe voor besteld. Daarnaast een krasje op de auto waar ik tegen aan zat....Vanaav die vrouw eens bellen en een formuliertje invullen daarvoor
Zelf alleen een wondje op mn knie, en mn kleine teen van mn rechtervoet doet pijn
Aight.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kben gevallen met mn motor oO<
Moest vrij hard remmen toen ik net van huis wegreed (nat wegdek), hoppa over voorwiel heen glijden, bam op een auto oO<
Vrouwen & verkeer, dodelijke combinatiequote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest vrij hard remmen toen ik net van huis wegreed (nat wegdek), hoppa over voorwiel heen glijden, bam op een auto oO<
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef Geerd het volgende:
Al met al viel het gelukkig dus nog wel mee?![]()
Mooi vrouwtje?
Mja als jij een rokende slanke kleine vrouw met donker haar van rond de 40 mooi vind dan is het een mooi vrouwtje jaquote:Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef Geerd het volgende:
Al met al viel het gelukkig dus nog wel mee?![]()
Mooi vrouwtje?
Kzal een foto'tje maken morgen hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aight.Minder man!
Maarja, had erger gekunt.
Foto's.
Goede avond trouwens.![]()
Nope, en gelukkig ook niet aan de motor. Enige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is het voorspatbord, alles is nog recht en krasvrij verderquote:Op donderdag 6 december 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zonde mangelukkig niet al te veel schade aan je zelf
Gelukkig maar,het blijft kutquote:Op donderdag 6 december 2007 19:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nope, en gelukkig ook niet aan de motor. Enige wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is het voorspatbord, alles is nog recht en krasvrij verder
truequote:
Nu nietquote:Op donderdag 6 december 2007 19:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
true
Gelukkig is het niet 3 weken geleden gebeurd, toen mocht ik er nog op rijden
Oke dan..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzal een foto'tje maken morgen hoor
Oei, minder man!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |