quote:
Roept de OP herinneringen op?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:29 schreef Geerd het volgende:
kut topic.
Een beetje welquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Roept de OP herinneringen op?
Die tekeningquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Feli met nummertje 800.. voorheen was nummer 100 al een hele mijlpaal.![]()
![]()
En nu maar lachen voor de whizz kids onder jullie.![]()
Eerste WB tekening ooit in Google sketch.![]()
[ afbeelding ]
Adapterplaatje om het kontje vijf centimeter te verhogen.![]()
e.a. naar aanleiding van de proef/pas opstelling van vanavond.![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een metaalboer vinden om de tekening het plaatje na te maken.
WB is aan de veilige kant, alles kan een halve centimeter groter of kleiner.quote:
Ik heb even geen SMS convertor bij de hand.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:43 schreef Geerd het volgende:
Maja dat kalkrosten kwali daar is ook niks.
Niet teveel smileys posten bij replies op BWT.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
nou, we blijven nog even in arnhem wonen, saampjes![]()
![]()
René trekt 1 januari bij mij in, en dan gaan we zoeken naar een huisje in Nijmegenhopen daar met een half jaartje wel te zitten
ik moet hem toch wat compenseren, die smilieloze postsquote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet teveel smileys posten bij replies op BWT.![]()
Mis je Scheveningen al een beetje?
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet hem toch wat compenseren, die smilieloze posts
Rèné is all you need.quote:enneh.. nee![]()
Wordt dat de enige ondersteuning van het kontjequote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn huisje in arnhem staat nog, de Soes staat nu hier achter mijn werk geparkeerdquote:Op woensdag 5 december 2007 09:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Rèné is all you need.![]()
En dat leuke nieuwe optrekje in Arnhem .. later Nijmegen natuurlijk.
Nog veel met de Soes onderweg?![]()
Vertaling voor WBquote:Op woensdag 5 december 2007 00:43 schreef Geerd het volgende:
Maja dat kalkrosten kwali daar is ook niks.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen het achterlicht zit er aan vast gebout, en aan de rubberen gaten klikt het plastic vast.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Wordt dat de enige ondersteuning van het kontje
Gaat het spul dan niet doorzakken, omdat je over het geheel nu ondersteuning opheft? Of zie ik het verkeerd
quote:Zijn dat trouwens millimeters of megameters?gezien de referentie met het poppetje
Geerd mocht het even bevestigen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Vertaling voor WB
Maar ja.... met die kalkrotsen kwaliteit daar is dat ook niks.
Standaard in Google Sketch voor de projectie hoe je op het object kijkt.quote:
Ik zag het twee weken geleden toen ik even bij de supermarkt in een computerblaadje stond te neuzen.quote:Verder wist ik niet eens dat dat progje bestond![]()
Nou, ik weet uit ervaring dat enigineers willen dat je de maten even optelt voor het totaal.quote:Geen commentaar op de tekening dus, behalve dan dat je wat meer maten erbij had kunnen zetten, zoals totale hoogte van het opstaande ding
Suzuki Bandit 1200 .. nog geiler een testosteron GSX1400.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:54 schreef Den_Haag het volgende:
WB, hebben andere merken motoren die te vergelijken zijn met een XJR1200/1300?
Ehhzquote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Suzuki Bandit 1200 ..
Zolang de voorraad strektquote:Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ehhzaan limited aantal personen voorbehouden eh
Ah, daar zal het aan liggenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag het twee weken geleden toen ik even bij de supermarkt in een computerblaadje stond te neuzen.![]()
Daar komt nog eens bij dat je niet eens alle maten kan optellenquote:[..]
Nou, ik weet uit ervaring dat enigineers willen dat je de maten even optelt voor het totaal.![]()
Maar er kloppen achteraf 2 dingen niet, het was al laat. En WB is vergeetachtig, ziekjes etc.
Lekker belangrijk als je de totale maat weet.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
Daar komt nog eens bij dat je niet eens alle maten kan optellenhoogte maat geef je hart tot hart afstand van de gaten op, en hart tot bovenkant, maar je vergeet de onderkant
[/zeikmodes]
vrij logisch dat je best veel maten niet aangeeft die uit te rekenen zijn... Anders heb je uiteindelijk geen tekening meer overquote:Op woensdag 5 december 2007 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je de totale maat weet.Dat was het tweede wat ik vergeten ben.
![]()
Bij mijn oude werkgever kreeg ik dagelijks tekeningen waar heel veel maten niet in leken te staan.
Een deel was logica, de meesten kon je gewoon uitrekenen, maar geven ze dus niet even aan.
Net zoiets als dat politici vaak geen normale taal kunnen gebruiken.![]()
True. Je ziet door de bomen het bos niet meer bij meer ingewikkelde dingen. TEveel maten.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:30 schreef Snelwagen het volgende:
vrij logisch dat je best veel maten niet aangeeft die uit te rekenen zijn... Anders heb je uiteindelijk geen tekening meer over
¤ + de kosten voor het gebruik van uw mobiel x 25 minuten wachtplezier.quote:
Euh, de helft dan maar.. 1200/2 = 600cc.quote:WB, leuke motoren maar net wat te duur. Nog iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
En anders maar weer wat ouder, niet SS, daardoor iets saaier, rustiger bereden,
maar toch nog leuk genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, weer Suzuki. Helaas zijn dat toch een beetje motoren voor kleine kabouters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 900 valt misschien wel mee ..Zie hem niet als getest.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
Hmmm, weer Suzuki. Helaas zijn dat toch een beetje motoren voor kleine kabouters.
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Geerd het volgende:
![]()
http://tinypic.com/player.php?v=8a3o9x3&s=1
Wie trainde ook alweer aan zijn torso![]()
Wil toch wel lekker zitten. Geen verkeerde prijs voor die Triumph. alleen een ander ruitje.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De 900 valt misschien wel mee ..Zie hem niet als getest.![]()
Ik heb de update gemist.![]()
.. en anders moet het wennen.
Anyway, Den Haag, toch maar aan de Trophy?![]()
![]()
Kweet niet hoelang je bent maar zo moeilijk kan het toch niet wezen een geschikte motor te vinden....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, weer Suzuki. Helaas zijn dat toch een beetje motoren voor kleine kabouters.
Ik heb met m'n 1,98 ook 2 jaar op een gs500 rondgereden... er kan dus gewoon heel veelquote:Op woensdag 5 december 2007 23:37 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kweet niet hoelang je bent maar zo moeilijk kan het toch niet wezen een geschikte motor te vinden....
Ik kan zelf op een zxr400 nogwel zitten, owkee niet helemaal perfect maar toch....
Ben 2,03m en heb lange benen. Zit bij een heleboel motoren met mijn knieen bovenop de tank ipv er naast.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:41 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb met m'n 1,98 ook 2 jaar op een gs500 rondgereden... er kan dus gewoon heel veel
En?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sint zat te denken
Wat hij Koffiekoekje zou schenken![]()
[ afbeelding ]
Aprilia's schijnen geschikt te zijn voor REUZENquote:Op donderdag 6 december 2007 08:45 schreef Den_Haag het volgende:
Ben 2,03m en heb lange benen. Zit bij een heleboel motoren met mijn knieen bovenop de tank ipv er naast.
RSV pas ik niet op. Al getest. Pas bij Suzuki zelfs geen eens op de Hayabusa.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
Aprilia's schijnen geschikt te zijn voor REUZEN![]()
maar een GSXR1100 zal ook heus passen
Als je een goldwing neemt kan je op de achterbank zittenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
RSV pas ik niet op. Al getest. Pas bij Suzuki zelfs geen eens op de Hayabusa.
Je moet rijden, niet passen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Opzich een goed plan, alleen heb je dan het probleem dat je op vrij nieuwe modellen test...quote:Op donderdag 6 december 2007 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet rijden, niet passen.![]()
Na enige tijd wen je aan de motor en vind hem helemaal te gek.![]()
Pas als je op een andere overstapt merk je verschil, maar voelt je eigen (te kleine) het lekkerste.
Na een uurtje op die andere valt je eigen motor weer vreemd op.![]()
Verder heb ik makkelijk praten met mijn 1.82.
Maar huur eens een motor voor een dag en oordeel opnieuw.
Goed puntquote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
Als ik de randen van de tank in mijn benen voel snijden krijg ik niet echt de behoefte aan een testrit
Been there, done that, later geen last van ondervonden tot totaal niets meer merken.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:15 schreef Den_Haag het volgende:
Als ik de randen van de tank in mijn benen voel snijden krijg ik niet echt de behoefte aan een testrit
Maar als je dan alla KratjuH na twee weken merkt dat je de verkeerde motor hebt gekocht..quote:Op donderdag 6 december 2007 12:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Opzich een goed plan, alleen heb je dan het probleem dat je op vrij nieuwe modellen test...
Hij kan altijd een motor op maat laten makenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there, done that, later geen last van ondervonden tot totaal niets meer merken.
Niet passen, maar aanpassen. Ook weer niet helemaal met die benen wijd.. ok....![]()
1.82 op een Suzuki RGV250 zal wel hetzelfde voelen als +2 mtr op een RSV.![]()
![]()
![]()
[..]
Maar als je dan alla KratjuH na twee weken merkt dat je de verkeerde motor hebt gekocht..
.. is het wellicht beter om een dag ervaring op te doen, en dan na de evolutatie weer te verder kijken.![]()
En ook een nieuwe motor kan te klein voelen. Als je dat na een uur niet meer merkt, weet je genoeg.![]()
![]()
Perfection does not exist.![]()
Just mij 2 cents.
Bastardquote:Op donderdag 6 december 2007 13:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgend jaar het tweede gedeelte van het versje
Of een Harley nemenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij kan altijd een motor op maat laten maken
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je er na twee weken achter komt heeft die ene dag ook geen zinquote:Op donderdag 6 december 2007 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there, done that, later geen last van ondervonden tot totaal niets meer merken.
Niet passen, maar aanpassen. Ook weer niet helemaal met die benen wijd.. ok....![]()
1.82 op een Suzuki RGV250 zal wel hetzelfde voelen als +2 mtr op een RSV.![]()
![]()
![]()
[..]
Maar als je dan alla KratjuH na twee weken merkt dat je de verkeerde motor hebt gekocht..
.. is het wellicht beter om een dag ervaring op te doen, en dan na de evolutatie weer te verder kijken.![]()
En ook een nieuwe motor kan te klein voelen. Als je dat na een uur niet meer merkt, weet je genoeg.![]()
![]()
Perfection does not exist.![]()
Just mij 2 cents.
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeghet oog wil ook wat.
Was ook voor Rib-iSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een zingend orgasme
Uitleg voor WP (stel dat ie inleest): Dat is wanneer een vrouw zingt waarbij het lijkt dat ze een orgasme beleefd. Je krijgt vast een keer een AHA!-erlebnis.
volgens mij zijn er genoeg RSV-rijders van jouw lengte en langer..rijden is idd iets dan passen, en sportieve houding niet verwarren met te klein.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Die ene dag moet genoeg voer tot nadenken geven.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je er na twee weken achter komt heeft die ene dag ook geen zin
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:33 schreef koffiekoekje het volgende:een zingend orgasme
Uitleg voor WP (stel dat ie inleest): Dat is wanneer een vrouw zingt waarbij het lijkt dat ze een orgasme beleefd. Je krijgt vast een keer een AHA!-erlebnis.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij zijn er genoeg RSV-rijders van jouw lengte en langer..rijden is idd iets dan passen, en sportieve houding niet verwarren met te klein.
proefrittenproefritten
proefritten
RSV's genoeg. Zolang het droog is kunnen we altijd een proefritmeet doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ene dag moet genoeg voer tot nadenken geven.
Of je als mens de juiste keuzes maakt blijft altijd achteraf praten.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Proefritmeet.Is het al bijna zomer?
Damn, lastig weg blijven hier tussen het werk door.![]()
![]()
![]()
Ik wil het niet, maar bedenk me net, die vrouwen die WP 'krijgt' zijn besneden.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Vier fokkers hadden ooit in de zomer een proefritmeet.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
RSV's genoeg. Zolang het droog is kunnen we altijd een proefritmeet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij bleven we wel twee uur weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil het niet, maar bedenk me net, die vrouwen die WP 'krijgt' zijn besneden.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Vier fokkers hadden ooit in de zomer een proefritmeet.![]()
Dat betekende vier motoren, waarvan twee van Arie Molenaar Motors.
En om de beurt even flink gassen over die dijkjes. Ook nog even onderling de eigen motorenMaar wil al graag voor de zomer een motor. De prijzen zijn nu lekker laagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij bleven we wel twee uur weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()