quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Maricha. [afbeelding]
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf belt alvast de glaszetter voor de buren van Broekie.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zei Michiel nou dat het kaartjes voor een fetish-film zijn? Met Ancilla?
quote:
Hebben jullie al enig idee of de promotie ook helpt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (forum is traag vanavond, of niet?)
leuk subject-trouwens...sms michiel gerard RUDY
Vlaaien?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Je wilt niet weten wat er tijdens radio-uitzendingen allemaal gegeten wordt hoor.
Van meerdere vlaaien tot complete pizza's en AH kant-en-klaar wraps.
Duidelijk mee eens. Goede playlist weder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef Marc63 het volgende:
Wow vet! Eerst Tick Tick Boom en nu Teddy Picker [afbeelding]
Daarom moet MoveYourAss dus vertegenwoordigd worden in het Glazen Huis en op de plaats van 3voor12XL in de programmering komen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:30 schreef -Hans- het volgende:
Avond beste mensen! Ben weer terug uit de Martiniplaza en heb echt een wedstrijd gezien om in te lijsten. Onze nieuwste aanwinst ' Kit Rhymer ' heeft qua uiterlijk veel weg van 50 cent. Wat een beer van een vent en die blik, super! Belgen verslagen (sorry Kevin!) met 79 - 73. Feestuh!!![]()
Nu even heerlijk nagenieten met MoveYourAss, altijd fijn!
Dank je!quote:
Aparte plaat ja, had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is een leuk liedje: Skinny Jeans door LeLe, nieuw band van Pe Faberge (de jeugd van tegenwoordig) check de clip op http://www.myspace.com/lelemusique
Wiebeluh! Wiebeluh!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kom op konijntje, doe maar wiebelen, wiebelen!
En praat dan meteen even je mond voorbij over de wijzigingen in de programmering vanaf volgend jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:38 schreef borisz het volgende:
Domien als jij nu gezellig bij annemic gaat zitten vannacht
ohja zeg dan ook dat we haar graag nog in deze topicreeks zien
Geenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Kom op konijntje, doe maar wiebelen, wiebelen!
Ik zou zó graag willen!! Kan alleen maar zeggen; houd je rrradio in de gaten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En praat dan meteen even je mond voorbij over de wijzigingen in de programmering vanaf volgend jaar.
Mag je wel vertellen wanneer je het mag vertellen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zou zó graag willen!! Kan alleen maar zeggen; houd je rrradio in de gaten!
En verder ben ik lekker vrij vannacht. Morgenavond ben ik er weer!
Ik weet het zelf niet eens, joh! Het is allemaal nog hartstikke spannend. Maar ik mag hopen dat alle nieuwtjes vóór Serious Request naar buiten zijn gekomen. Ik weet het wel zeker, eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mag je wel vertellen wanneer je het mag vertellen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens, joh! Het is allemaal nog hartstikke spannend. Maar ik mag hopen dat alle nieuwtjes vóór Serious Request naar buiten zijn gekomen. Ik weet het wel zeker, eigenlijk
Op zicht opvallend trouwens dat de radio-nieuwssites er nog helemaal geen melding van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik weet het zelf niet eens, joh! Het is allemaal nog hartstikke spannend. Maar ik mag hopen dat alle nieuwtjes vóór Serious Request naar buiten zijn gekomen. Ik weet het wel zeker, eigenlijk
Waarom is dat opvallend? Er is gewoon nog geen persbericht verzonden. En speculaties zijn er altijd natuurlijk...quote:Op woensdag 5 december 2007 00:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zicht opvallend trouwens dat de radio-nieuwssites er nog helemaal geen melding van hebben gemaakt.
Twee weekjes stage! Meelopen op de redactie, kijken of ik het leuk vindquote:Op woensdag 5 december 2007 00:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wat ga je precies bij NOS Headlines doen? Nieuws lezen tijdens je eigen programma?
Meestal gaan ze nogal groots in op alle geruchten, zoals met Giel kort geleden. Vandaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Waarom is dat opvallend? Er is gewoon nog geen persbericht verzonden. En speculaties zijn er altijd natuurlijk...
Sowieso zijn we at the moment bij 3FM hoofdzakelijk met één ding bezig: Serious Request 2007!
Kevin, hebben jullie Silversun Pickups in de computer staan? Ben van plan om straks Lazy Eye aan te vragen, maar wil ff weten of dat zin heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe dat was lekker...
Als Giel een scheet laat dan wordt er al druk gespeculeerd over wat ie gegeten heeft, dus ik vind het niet raar dat dit minder/geen aandacht krijgt.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal gaan ze nogal groots in op alle geruchten, zoals met Giel kort geleden. Vandaar.
En met SR07 zijn jullie al... ehm... 3 maanden bezig?
Daar zijn we 12 maanden per jaar mee bezig, haha! Maar dit zijn de heftigste weken. Iedereen van de afdeling Transploft Productie zit tot over z'n oren in het werk!quote:Op woensdag 5 december 2007 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meestal gaan ze nogal groots in op alle geruchten, zoals met Giel kort geleden. Vandaar.
En met SR07 zijn jullie al... ehm... 3 maanden bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |