Dat is bij Webhawkjuh blijkbaar ook aangekomen, want daar hebben we NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD.quote:
Had ik toch Iron Maiden moeten aanvragen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is bij Webhawkjuh blijkbaar ook aangekomen, want daar hebben we NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD.
niks mis met prepay, daar verdien ik o.a. m'n geld meequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:19 schreef Hartox het volgende:
nouja zeg.. Wil een smsje sturen naar 3333. Krijg ik een foutmelding gevolgd door een SMSje met: 'Het gekozen bestemmingsnummer is ongeldig'.. Stomee HI prepay [ afbeelding ]
Ze was ook al 2 keer eerder niet op komen dagen, volgens haar omdat ze ziek zou zijn (wat Coen niet echt geloofde volgens mijquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze was ook niet echt aardig vanmiddag geloof ik
Vind je t heel gekquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze was ook al 2 keer eerder niet op komen dagen, volgens haar omdat ze ziek zou zijn (wat Coen niet echt geloofde volgens mij).
Je wilt niet weten wat er tijdens radio-uitzendingen allemaal gegeten wordt hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je t heel gek
En een beetje gaan lopen eten tijdens de uitzending
Maar niet als je zit te pratenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Je wilt niet weten wat er tijdens radio-uitzendingen allemaal gegeten wordt hoor.
Van meerdere vlaaien tot complete pizza's en AH kant-en-klaar wraps.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:12 schreef Againzender het volgende:
Zo, nu kan ik weer even rustig de keuken gaan opruimen [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Ah, een luxe megafoon mét apart microfoon-kastje. [afbeelding]
Ja, Michiel en Maricha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik nu (alweer) bekende op de webcam voorbij komen....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Maricha. [afbeelding]
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf belt alvast de glaszetter voor de buren van Broekie.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel weer mee hoor!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zei Michiel nou dat het kaartjes voor een fetish-film zijn? Met Ancilla?
quote:
Hebben jullie al enig idee of de promotie ook helpt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond! (forum is traag vanavond, of niet?)
leuk subject-trouwens...sms michiel gerard RUDY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |