Waarom is dat onzin? Dat is toch gewoon hoe je het persoonlijk beleeft? Net als Jantje voor Roda JC is en Pietje voor NAC.quote:

loser.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:13 schreef knnth het volgende:
Oostenrijker niks mis mee. Duitser wel.

het vreemde aan je uitspraak is dat jij kennelijk bewust zegt 'geen kampioen te willen worden'....quote:Op woensdag 5 december 2007 18:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Waarom is dat onzin? Dat is toch gewoon hoe je het persoonlijk beleeft? Net als Jantje voor Roda JC is en Pietje voor NAC.

Jij hebt duidelijk 1978 niet bewust meegemaakt. Ok, Happel was een Oostenrijker, maar dat zijn gewoon reserveduitsersquote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef knnth het volgende:
Wijs ik prestaties af? Ik zeg alleen: liever geen kampioen dan met een Duitser. Nee dus. Net als ik liever Sparta 12e zie eindigen als ze van Feyenoord winnen, dan 11e en niet van Feyenoord winnen. Niets van dit alles gaat dit seizoen gebeuren
Ik ben trouwens ook nooit onvoorwaardelijk fan van Oranje geweest, en dat zal ik ook nooit worden. Anti-fan dus al helemaal niet. Mijn binding is erg afhankelijk van de groep van het moment, en ja, daar kan de nationaliteit van een bondscoach wat aan afdoen. Net als Nederlanders opeens staan te springen omdat HiddinkRusland zich plaatst voor het EK.
Misschien kan ik het eigenlijk beter zo formuleren: met een Duitser aan het roer laat ik het Nederlands elftal lekker links liggen, net zoals ik dat grotendeels onder MvB heb gedaan. Dat vertolkt mijn gevoel misschien beter dan die eerdere opmerking

Nee toen leefde ik nog niet, sorryquote:Op woensdag 5 december 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk 1978 niet bewust meegemaakt. Ok, Happel was een Oostenrijker, maar dat zijn gewoon reserveduitsers

quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me

Hehe ok.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet, sorry
Joh, ik maak de helft van de wedstrijden niet mee, ik ben slechts 'n kwart Nederlander, ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me

Ik ben het er mee eens hoor knnthquote:Op woensdag 5 december 2007 17:45 schreef knnth het volgende:
Liever geen wereldkampioen dan met een Duitser.

Gokje, Brits?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet, sorry
Joh, ik maak de helft van de wedstrijden niet mee, ik ben slechts 'n kwart Nederlander, ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me

Ah, meestal zijn het Britten die Fransen haten en Duitsers ook niet echt tof vinden.quote:
 .
.

quote:"Positie Van Basten onhoudbaar"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het merendeel van de deelnemers aan Het Sportgesprek van de Dag vindt dat de positie van Marco van Basten onhoudbaar is nu hij zijn vertrek heeft aangekondigd na het EK dat volgend jaar in Oostenrijk en Zwitserland wordt gehouden. Dat blijkt uit Het Sportgesprek van de Dag. Van de stemmers vindt 68 procent dat Van Basten eigenlijk niet kan aanblijven als bondscoach.
Overigens zegt KNVB-baas Henk Kesler op de website van de voetbalbond dat hij zich "behoorlijk heeft geërgerd aan het optreden van de NOS-verslaggever Arno Vermeulen, die aangaf dat de kans dat Marco van Basten tijdens het EK geen bondscoach zal zijn sterk is vergroot. Wel dertig tot veertig procent. Dat zijn onzinnige speculaties met een insinuerende lading" , aldus Kesler.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |