abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:25:16 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55041495
Gebeurd niks...
En ik moet weg... anders weet ik niet waar ik ben gebleven met het bij lezen...

Laters
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55041505
doei!
pi_55041568
echt, ik word schijtziek van die lieke...
nu hebben ze toch een mooie reden om haar eruit te werken
ze wil niet meer tegen amanda voorlopig, voor haar eigen rust
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_55041583
Lieke wil Amanda niet aanpakken nu.. ze wil afwachten wat komen gaat

Huub wil juist Amanda aanpakken, omdat ze geen vriendin heeft...
Lieke wil hier niet aan meewerken
pi_55041586
Huub manipulator eerste klas
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:30:13 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55041591
Tot later.

B&A waren 5 seconden op RTL Boulevard bij reporatge over de premiere>
B: Jij bent mijn compass
A: En jij bent mijn compass
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55041603
wat een zeikwijf is die lieke toch,van mij mag ze op rotte
pi_55041633
Huub wil het spel weer harder spelen de komende tijd. Lieke zegt dat ze dat niet gaat doen omdat ze het de laatste tijd wel goed met Amanda kan vinden en ook aan zichzelf denkt. Ze voelt zich goed nu en wil haar positie stabiel houden. Huub begrijpt dit niet echt en zegt tegen Lieke dat ze dan zijn positie zwakker maakt. Huub gaat vervolgens naar Jaap om het te bespreken, maar Lieke volgt Huub naar het kantoor en doen beide verslag aan Jaap.
pi_55041693
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub wil het spel weer harder spelen de komende tijd. Lieke zegt dat ze dat niet gaat doen omdat ze het de laatste tijd wel goed met Amanda kan vinden en ook aan zichzelf denkt. Ze voelt zich goed nu en wil haar positie stabiel houden. Huub begrijpt dit niet echt en zegt tegen Lieke dat ze dan zijn positie zwakker maakt. Huub gaat vervolgens naar Jaap om het te bespreken, maar Lieke volgt Huub naar het kantoor en doen beide verslag aan Jaap.

ik vraag me werkelijk af wanneer ze het spel weer eens gaan spelen. Zo vind ik het hopeloos saai en ik ga maar weer eens een lekker boek pakken ofzo.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_55041701
Huub moet niet lullen...:O
Hij wil dat Lieke tegen Amanda gaat spelen. Lieke ziet dat niet zo zitten omdat ze nu juist een beetje goed met Amanda kan. Huub zelf maakt elke ruzie met Amanda het liefst zo snel mogelijk goed.
pi_55041764
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef T-lex het volgende:
Huub moet niet lullen...:O
Hij wil dat Lieke tegen Amanda gaat spelen. Lieke ziet dat niet zo zitten omdat ze nu juist een beetje goed met Amanda kan. Huub zelf maakt elke ruzie met Amanda het liefst zo snel mogelijk goed.
Juist. Lieke moet het ff oplossen..
pi_55041818
Ik ben niet een Lieke fan maar Huub wil van elke vraag een Ja of Nee horen. Wit of zwart. Daar pakt ie iedereen op.. En dan heeft hij gelijk.
pi_55041860
lieke zit in de kooi om elk idee wat huub of jaap heeft de grond in te boren. als er geen idee de grond in te boren is stapt ze over op huub. lieke de kooi uit geeft 100% zeker meer actie en weer een leukere kooi. knallen! 100%!
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:40:47 #14
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_55041890
*kijkt nu naar een zeer verwarde Naad in de tv-uitzending*
el relajar agradable en fuengirola
pi_55041908

[ Bericht 100% gewijzigd door fredfik op 04-12-2007 19:42:26 ]
pi_55041922
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef fredfik het volgende:
waarom zit lieke in de kutkooi???
voor een paar smarties !!!!!!!!
pi_55041967
Amanda is nooit echt aangepakt, dit is de kans
pi_55042013
Dit is iig een kans om Amanda en Brian aan te pakken, daar heeft Huub gewoon gelijk in want bijna elke bewoner die binnenkomt is voor die 2.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55042074
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voert zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Dat doet hij ook bij Jaap, en als Jaap iets leuk doet probeert hij de vruchten ervan te plukken, ik vind hem een profiteur.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55042138
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voerd zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Maar Huub weet toch helemaaaal hoe het zit? Tussen ja of nee is geen ruimte. Hij pakt je op elk antwoord. Wat doet ie zelf nu?
pi_55042144
Toch heeft Huub gelijk..... Lieke voelt der eigen supergoed, maar ze wil goed met Amanda blijven.... nou, als het andersom zou zijn, zou Amanda niet aarzelen hoor
pi_55042183
Amanda en Brain moeten proberen Lieke naar hun kamp te laten komen, is ook goed voor Lieke, want die relatie tussen haar en Huub is toch kut. altans dat vind ik
pi_55042189
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef maril het volgende:
Maar Huub geeft alleen opdrachten en voert zelf dan niets uit. Lieke moet die ruzie maken
Dat doet hij ook bij Jaap, en als Jaap iets leuk doet probeert hij de vruchten ervan te plukken, ik vind hem een profiteur.
Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?
pi_55042218
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Heb jij nooit die acties van Huub en Eric gezien?
Dan hebben we over een half jaar geleden
pi_55042234
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef maril het volgende:

[..]

Dan hebben we over een half jaar geleden
Telt het dan niet meer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: