abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:06:14 #1
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_55039615
Ik kan het niet: Een heel verhaal houden in een voicemail. Dan komt dus de 'beep' en dan moet je heel je verhaal in je hoofd klaar hebben om zonder stotteren en duidelijk in te spreken. Waarbij het toch altijd neerkomt op 'toch handig als je even terugbelt'.

Trouwens, ALTIJD komen voicemailberichten neer op 'ditje en datje, maar bel toch maar even'. Zinloos dus. Want 'k kan toch zien wie er allemaal gebeld hebben? Voicemail is bijna altijd een onnodige stap: je ziet bij terugkomst op je telefoon 1 of meer gemiste oproep(en) en u heeft 1 of meer voicemailbericht(en). Ga je eerst je voicemailberichten afluisteren, om dan alle gebelde personen daarna ook nog terug te bellen. Why zo omslachtig, kost onnodig veel tijd ook?

Nog zo iets: thuis heb ik vanwege ADSL nog een analoog KPN telefoonlijntje. Budgetabo, want ik doe alles per mobiele telefoon, altijd gratis belminuten.
Maar dan zijn er overdag op de vaste lijn wat inkomende gesprekken geweest, van XXXXX (onbekend dus). Luister je je voicemail af (kost veel geld want budgetabo), is er nooit ingesproken, of is mn voicemail volgeluld met een hele speciale aanbieding van nutsbedrijf hutsefluts.
Zum

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 04-12-2007 18:11:28 ]
How can I make this topic about me?
  dinsdag 4 december 2007 @ 18:08:50 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55039678
Spreek de voicemail van anderen niet in en zet je eigen voicemail uit. Opgelost.
pi_55039895
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:08 schreef TNA het volgende:
Spreek de voicemail van anderen niet in en zet je eigen voicemail uit. Opgelost.
Signature
pi_55040328
Voicemail is handig voor de onbekende nummer oproepen,
de mensen die dan echt wat willen melden weten dat ze onbekend bellen en spreken wat in.
pi_55040480
Voicemail.

Mijn telefoon zegt: "Deze mobiele telefoon is op dit moment niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens. - This mobile phone is currently not available. Please try again later."
pi_55041443
Voicemail is handig, als het spoed is kunnen mensen inspreken en wil je even snel kijken dan kan je zien of er spoedjes tussen zitten (spoedjes ja, dat schrijf je zo, niet die kanker manier die al die kut homo's gebruiken) en dan bel je die terug. En de rest kan dood neer vallen.
Voicemail, zo simpel.
pi_55057105
hoe zet je je voicemail uit? heb samsung d900..
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
  woensdag 5 december 2007 @ 14:11:51 #8
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_55057180
voicemail. Voor mensen die intressant gevonden willen worden.

als ze me nodig hebben bellen ze wel terug
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_55057202
Ik luister nooit m'n voicemails en spreek er zelf nooit één in.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:05:43 #10
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_55058457
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog zo iets: thuis heb ik vanwege ADSL nog een analoog KPN telefoonlijntje. Budgetabo, want ik doe alles per mobiele telefoon, altijd gratis belminuten.
Maar dan zijn er overdag op de vaste lijn wat inkomende gesprekken geweest, van XXXXX (onbekend dus). Luister je je voicemail af (kost veel geld want budgetabo), is er nooit ingesproken, of is mn voicemail volgeluld met een hele speciale aanbieding van nutsbedrijf hutsefluts.
Zum
Zet er dan ook geen telefoon aan, heb ik ook.
Ideaal, word je ook niet onder etenstijd gebeld door die teringdebielen.
  woensdag 5 december 2007 @ 15:47:16 #11
184041 oorsnot
I wanna play a game
pi_55059280
het is ook geldverspilling, want jij word gedwongen als ze zoiets inspreken. Als je op je huistelefoon niet opneemt zullen ze het een uurtje later nog eens proberen omdat ze toch iets willen melden. Zodra jij je voicemail afluisterd wil je weten wat er aan de hand is dus bel je terug, en dus kost het jouw ook alleen maar geld

conlusie: voicemail is nadelig voor je portomonnee/rekening
Wit-Rood-Wit zit in ons bloed,
We zijn de beste en zo gooooooooed,
Ik spring me hele leven laaaaaaaaang,
Voor Aaaaaaajax Aaaaaaamsterdam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')