Ik kan het niet: Een heel verhaal houden in een voicemail. Dan komt dus de 'beep' en dan moet je heel je verhaal in je hoofd klaar hebben om zonder stotteren en duidelijk in te spreken. Waarbij het toch altijd neerkomt op 'toch handig als je even terugbelt'.
Trouwens, ALTIJD komen voicemailberichten neer op 'ditje en datje, maar bel toch maar even'. Zinloos dus. Want 'k kan toch zien wie er allemaal gebeld hebben? Voicemail is bijna altijd een onnodige stap: je ziet bij terugkomst op je telefoon 1 of meer gemiste oproep(en) en u heeft 1 of meer voicemailbericht(en). Ga je eerst je voicemailberichten afluisteren, om dan alle gebelde personen daarna ook nog terug te bellen. Why zo omslachtig, kost onnodig veel tijd ook?
Nog zo iets: thuis heb ik vanwege ADSL nog een analoog KPN telefoonlijntje. Budgetabo, want ik doe alles per mobiele telefoon, altijd gratis belminuten.
Maar dan zijn er overdag op de vaste lijn wat inkomende gesprekken geweest, van XXXXX (onbekend dus). Luister je je voicemail af (kost veel geld want budgetabo), is er nooit ingesproken, of is mn voicemail volgeluld met een hele speciale aanbieding van nutsbedrijf hutsefluts.
Zum
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 04-12-2007 18:11:28 ]