Als je dat laadje open brak ging er zon alarm afquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
maar ik denk dat deze van na jouw generatie is (18 tot 24 jaar denk ik)
[ afbeelding ]
daarom deed ik eerst de batterijen eruit voordat ik het geld ging tellen van mijn broerquote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je dat laadje open brak ging er zon alarm af
Haal daar maar een paar jaartjes af. Ik ben toch ook nog niet zo oud en heb echt de oude versie nog gehad net zoals mijn klasgenoten toen der tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 09:38 schreef mennodb het volgende:
Anders is dit misschien een leuk alternatief:
http://www.lobbes.biz/products/detail/1399278
quote:Uitverkocht, dit artikel komt niet meer binnen!
Het gaat om de vorm van het pasje. M.a.w.: Je krijgt 'm met elk pasje openquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef JutenJul het volgende:
Onlangs een oude Pennie spaarpot gevonden van de Postbank. Zo eentje waar je het geld aan de voorkant kan zien zitten.
Leuk dacht ik. Kan ik nog mijn oude guldens en centen in stoppen. Helaas krijg ik hem niet open. Misschien met een pasje maar die heb ik natuurlijk er niet bij. Wie heeft tips hoe ik hem open kan krijgen.
Wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:36 schreef M-AH het volgende:
Nostalgie! wauw geniaal, ik wil hem nu ook weer hebben!
Zelfs als klein kind kreeg ik de vergrendeling opengetrokken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef JutenJul het volgende:
Onlangs een oude Pennie spaarpot gevonden van de Postbank. Zo eentje waar je het geld aan de voorkant kan zien zitten.
Leuk dacht ik. Kan ik nog mijn oude guldens en centen in stoppen. Helaas krijg ik hem niet open. Misschien met een pasje maar die heb ik natuurlijk er niet bij. Wie heeft tips hoe ik hem open kan krijgen.
Die had ik ook!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
[ afbeelding ]
en met een mes in de gleuf rechts en dan aan het einde omhoog en naar beneden bewegen werkt ook prima !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:00 schreef JutenJul het volgende:
.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |