quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
maar ik denk dat deze van na jouw generatie is (18 tot 24 jaar denk ik)
[ afbeelding ]
Daar heb ik er ook nog twee van staan...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Kun je er iets meer over vertellen? Het is een gulden-ding zo te zien, hoe reageert ie op euro's? Of heb je er nu echt geen zak meer aan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog twee van staan...
Ik ben 23 en heb nooit zo'n ding gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef roburt het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er geloof ik nog wel één. Pasje volgens mij ook nog. ¤ 8,00 exclusief. Evt. mail naar loohcs at gmail punt com.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:22 schreef Stofje het volgende:
Maar wil iemand er eentje uit de OP verkopen? En wat vraag je ervoor?
Neehoor, tis een euro-dingquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen? Het is een gulden-ding zo te zien, hoe reageert ie op euro's? Of heb je er nu echt geen zak meer aan?
Die van mij functioneerde op elke willekeurige creditcard.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:16 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik nog wel één. Pasje volgens mij ook nog. ¤ 8,00 exclusief. Evt. mail naar loohcs at gmail punt com.
De verwarring in het beginquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef cerror het volgende:
Ik moet hem ook wel ergens hebben.
Ik weet zelfs nog de tijd van de 5 gulden briefjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |