Lijkt mij kansloos, gezien de prestaties op dit toernooi.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:26 schreef TheArt het volgende:
Het is voorbij, over en uit voor dit OKT.
Dit wordt hopen op een wildcard voor OKT3.
Ach, dit is ook geen verrassing. Ze hebben de hele week al bibberende handjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Appeltjesmoes het volgende:
En toen was de droom over und uit.... 25-22 Duitsland![]()
Moet zeggen dat ik ze ook niet echt vol overtuiging vond spelen ofzo...
En als mnr Acosta dan gul is, zal Selinger ook iets moeten verzinnen om zn dames te prikkelen. Hij heeft ze ook zo ver gekregen dat ze er stonden tijdens de World Grand Prix... toch raar dat een team zo kan instorten in zo'n korte tijdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, dit is ook geen verrassing. Ze hebben de hele week al bibberende handjes.
Nou hopen dat meneer Acosta gul is, maar met dit resultaat deze week zie ik ook dat somber in.
Precies. Is dit een incident of zijn ze toch minder goed dan ze dachten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, dit is ook geen verrassing. Ze hebben de hele week al bibberende handjes.
Nou hopen dat meneer Acosta gul is, maar met dit resultaat deze week zie ik ook dat somber in.
is niet raar.....toen stond er weinig tot geen druk op.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:33 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Hij heeft ze ook zo ver gekregen dat ze er stonden tijdens de World Grand Prix... toch raar dat een team zo kan instorten in zo'n korte tijd
Nou met Martinus winnen ze in de Champions League ook van iedereen en alles, waaronder van Dinamo Moskou, één van de topclubs in Europa. Ze zijn er onderhand zelf één. Alleen ja, beslissende moment en pieken. Dat is ze en Selinger blijkbaar niet gegeven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies. Is dit een incident of zijn ze toch minder goed dan ze dachten.
Dat is idd belachelijk, na ieder punt (gewonnen of verloren zelfs) dat gezeik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef djstoffel het volgende:
ja dat zegt alles over dit team...vooral die flier is daar een voorbeeld van....In oefenpotjes lukt alles. En maar blijven lachen he. Wordt ook gek van dat voortdurende handjesgeklap.
maar denk dat daar de druk ook minder is ..........zijn toch veredelde oefenpotjes omdat alles in het teken staat van het nederlandse team. Martinus als clubteam is van ondergeschikt belang....gewoon een podium om te trainen en wedstrijden te spelen. Een groot verschil!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou met Martinus winnen ze in de Champions League ook van iedereen en alles, waaronder van Dinamo Moskou, één van de topclubs in Europa. Ze zijn er onderhand zelf één. Alleen ja, beslissende moment en pieken. Dat is ze en Selinger blijkbaar niet gegeven.
nou, dat hoort er wel een beetje bij. Je kan moeilijk als een sjaggo in het veld blijven staanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is idd belachelijk, na ieder punt (gewonnen of verloren zelfs) dat gezeik.
Lijkt me wel in lijn met de algehele Nederlandse sportmentaliteit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef TheArt het volgende:
En tuurlijk, de druk is er af en ze lopen er zowat overheen.
Nou, de reden van de uitschakeling is dus gevonden. Dat van die bibberende handjes klopt dus.
Nou valt dat wel reuze mee, want de kans is groot dat we meer sporters op de OS krijgen dan ooit tevoren en daarmee ook een recordaantal medailles gaan halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me wel in lijn met de algehele Nederlandse sportmentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |