quote:Op maandag 3 december 2007 21:13 schreef Visculmania het volgende:
[..]
2girls1cup![]()
http://www.youtube.com/watch?v=_SsUTLAhbWE
ik denk dat zelfs de lachband hier niet om kon lachenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lachband werkt niet bij deze Perez interview?
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet Jensen altijd zo'n gothic/rock teken met zn vingers als hij rapt
Geen idee.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet Jensen altijd zo'n rock teken met zn vingers als hij rapt
Die hele gast is vaag dus ja.quote:
Ja, vond het wel jammer. M'n respect voor hem steeg toen hij live zong, maar het laatste refreintje was duidelijk niet helemaal live meer.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:11 schreef Skinkie het volgende:
My god, die Jeroen ging even door de vloer heen? Laatste refreintje is er bij gemonteerd?
Waarom wijst jensen altijd met een enorme zwaai in de camera wanneer hij zegt 'en dit was het breaking news', 'tot na de reclame', 'tot morgen'quote:Op woensdag 5 december 2007 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doet Jensen altijd zo'n gothic/rock teken met zn vingers als hij rapt
Omdat Jensen the men is hij is god weetjequote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Dudette1985 het volgende:
[..]
Waarom wijst jensen altijd met een enorme zwaai in de camera wanneer hij zegt 'en dit was het breaking news', 'tot na de reclame', 'tot morgen'
Als je erop let is het best wel irritant.
Tis weeeekeeenddddquote:Op woensdag 12 december 2007 11:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bedoelt "Tot morrrgeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn" en "dit was het breaaakinggg neEEEEEEEEEEews" ?
ja ze gaan zich zelf voor lul zetten want een wijsneus op FOK! zal ze even vertellen dat het nep isquote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef notunreal het volgende:
Jemig.. Is dat niet heel erg duidelijk? Tis wel heel erg toevallig dat iemand precies een Malta biljet bij zich had en die zo snel kon laten zien.. Hij keek ook direct die kant op toen hij het zei.. Ze hebben dat gewoon overlegt met dat mens in het publiek, daar durf ik geld op te zetten
Ow en codes afspreken noem je niet nepquote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef roburt het volgende:
[..]
ja ze gaan zich zelf voor lul zetten want een wijsneus op FOK! zal ze even vertellen dat het nep is
net als dat alle andere dingen is dit ook gedaan door codes.
misschien zoiets:
M Maar hier hebben we iets aparts
A Als hij dit weet geloven jullie ons dan?
L Laat hem even denken
T etc.
A etc.
natuurlijk wat anders maar zoiets zal het zijn.
Een contract ofzo, aanklagen, weet ik veel.. Maarja, boeie, het is gewoon fake, wat maakt het uit hoe het gedaan is..quote:
nee, jij hebt het erover dat ze dit hebben afgesproken.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef notunreal het volgende:
[..]
Ow en codes afspreken noem je niet nep
ja idd. De gasten zijn ook altijd t zelfde en altijd gaan de grapjes over sex. Die vent is gewoon bleven steken in zn pubertijd i guessquote:Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef NrSiX het volgende:
ik vind het echt een kutprogramma geworden.. het is tijd dat hij gaat stoppen.
De humor is zo matig en hij vind zichzelf zo grappig :S
ja zo dacht ik ook maar dan moet je wel een verrekt goed geheugen hebben of ze moeten het tig keer geoefend hebben, wil je alles nog weten.... Iemand die toevallig in t publiek zat tijdens de uitzending van gister?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef notunreal het volgende:
Jemig.. Is dat niet heel erg duidelijk? Tis wel heel erg toevallig dat iemand precies een Malta biljet bij zich had en die zo snel kon laten zien.. Hij keek ook direct die kant op toen hij het zei.. Ze hebben dat gewoon overlegt met dat mens in het publiek, daar durf ik geld op te zetten
quote:
quote:Nu gaat Jensen weer proberen populair te doen
Vanavond is de herhaling om 17:40 op rtl5.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:12 schreef J.Herrer het volgende:
Shit waren er gisteren eindelijk interessante gasten (Kubus & Bangbang) heb ik het gemist
Dat meen je niet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef Visculmania het volgende:
Dat stukje met die Date van Jensen was vermakelijk! x]
Vermakelijk slecht iddquote:Op maandag 17 december 2007 23:03 schreef Visculmania het volgende:
Dat stukje met die Date van Jensen was vermakelijk! x]
ja 5 keer in de week is gewoon too much. Moet leuk blijven.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:18 schreef NrSiX het volgende:
Jensen misschien van de buis? Goed id
RTL twijfelt over nieuw seizoen 'Jensen'
quote:Zo zaten Snoop Dog, Shakira, Roef & Marian, Robbie Williams en Lionel Richie al eens in zijn studio,
ja dat doet ie bij alle beroemde sterren zeg maar. Allemaal zijn ze 'fantastic'quote:Op woensdag 19 december 2007 21:03 schreef Rnnz het volgende:
Jensen was gisteren wel verschrikkelijk erg bij de Sugababes. 'The lovely Sugababes', slijm slijm slijm 'the beatiful Heidi', slijm slijm slijm.. Plaatsvervangende schaamte gewoon.
en dat 'ik wil ff grappig zijn' voor t breaking news ook niet. Te overdreven eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef roburt het volgende:
ik snap dat hele breaking news ook niet.
de link is hierboven al gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 13:47 schreef PietjePrecies het volgende:
'K hoor net dat hij misschien moet gaan stoppen, te duur en te weinig kijkcijfers......
Hij heeft nog een contract tot aan de zomer dus dat zal ook wel heel raar zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:21 schreef Kidney_Bean het volgende:
Jensen vermeldde wel errug vaak in de uitzending dat hij in maart weer terugkomt met de show![]()
maar goed, volgens hem gaat hij dus niet de buis af met zijn programma!
Ik heb de meeste fragmenten nog op mijn pc staan, maar op deze site kan je er nog een paar (niet veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |