quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:49 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik doe ze altijd 25 minuten 200 graden
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Troel het volgende:
Wow, oud topic. Ze waren overigens prima bevallen
Dit.quote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef bl_henkie2 het volgende:
Wat is trouwens volgens jullie de ideale gradatie van malsheid van bbq spareribs?
Ik had van de zomer spareribs gegeten bij iemand, die had het van te voren raw gemarineerd. Het smaakte wel goed, maar we hadden het vlees van de botten moeten rukken met onze tanden.
Persoonlijk prefereer ik spareribs die zo zacht zijn dat je het vlees van de botten kan slurpen.
Ik marineer ze ook altijd zelf als ze nog rauw zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 22:01 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit.
Thuis krijg ik dat niet voor elkaar. Dan moet ik een bbq hebben en die dingen daar 8 uur rustig aan op laten garen.
Maar dan heb je een meesterlijk stuk vlees.
Thuis doe ik de rauwe meestal marineren en op 110 graden tot bijna gaar en het laatste stukje op 180 a 200 voor het knapperige korstje. Doet t ook wel.
Meestal doe ik de 2-1-1 methodequote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef bl_henkie2 het volgende:
Wat is trouwens volgens jullie de ideale gradatie van malsheid van bbq spareribs?
Ik had van de zomer spareribs gegeten bij iemand, die had het van te voren raw gemarineerd. Het smaakte wel goed, maar we hadden het vlees van de botten moeten rukken met onze tanden.
Persoonlijk prefereer ik spareribs die zo zacht zijn dat je het vlees van de botten kan slurpen.
Ja maar dan smaken ze nergens meer naar toch?quote:Op maandag 9 september 2013 13:52 schreef Hallojo het volgende:
Mijn moeder kookt ze altijd een paar uur en dan valt het vlees ook van het bot af
Koken in de marinadequote:Op maandag 9 september 2013 14:33 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja maar dan smaken ze nergens meer naar toch?
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 9 september 2013 15:36 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding, vind dat écht niet lekker...
Ik heb wel eens een ribben tutorial gemaakt, niet alle foto's doen het meer, maar zo krijg je een idee van goede ribben, kan je de volgende keer aan diegene laten zienquote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef bl_henkie2 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |