Die van mij doet dat van 20.00 tot minstens 00.00quote:
Serieus? ik zou als MM dat zou doen de tv uitzettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij doet dat van 20.00 tot minstens 00.00![]()
En wat een heftig Guppie heb je Non!
ja volgens mij verkoopt die dierenwinkel allemaal van die rare vissen, we hadden ook 2 algenetertjes gekocht, kleine dingetjes een cm of 5. die zijn inmiddels een cm of 15/20 en waren nog niet vanplan te stoppen met groeien. grote rechtopstaande vin op de rug. En ik durf te zweren dat ik ze de laatste keer in sealife heb gezien maar dan een maatje groter.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij doet dat van 20.00 tot minstens 00.00![]()
En wat een heftig Guppie heb je Non!
nee uiteraard nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Morretje het volgende:Lijkt me niet nee Non..
Heb je de naam van het beest uit sealife onthouden?
Hoei wat ga je vroeg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga fijn een stukje naar bedje toe![]()
misschien als ik ergens een laptop kan scoren op school dat ik er morgenoverdag ook nog even ben![]()
Slaap lekker Mooie dromen ladys
En hou die pirhana's voortaan eens uit de badkuip. Mijn kont doet nu zeerquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:59 schreef Nonneke het volgende:
Ik ga fijn een stukje naar bedje toe![]()
misschien als ik ergens een laptop kan scoren op school dat ik er morgenoverdag ook nog even ben![]()
Slaap lekker Mooie dromen ladys
Nu nog zwemmen? Tot hoe laat is dat zwembad open!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje gaat weer zwemmen, en verlaat met veel bombarie het huis..Die jongen kan gewoon niet stil doen...
Hou op schei uit....om gek van te worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef Morretje het volgende:Gelukkig maar..
Doet Fok! ook zo irri bij jullie? Duurde echt eeeeeuwen net om weer opnieuw te laden..
HA, als er iets irritant is..quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik had er gewoon heel veel moeite mee om 500 euro of meer uit te geven aan een laptop terwijl we al een computer (op zolder) en een laptop hebben. Dit vond ik een fijne oplossing waar ik gelukkig mee ben
Niet teveel geld, toch helemaal happy aan het draadloos Fokken zonder dat Meneer Greys op zijn horloge zit te kijken haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |