Ik weet niet wat vermakelijker was; de streams of de commentaren hier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij niet dan? Ik stel iets voor met aura's of edelstenen. Nee, paranormale shit!
Ja, ondanks die zweverigheid heeft hij zich hierin goed ingedektquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja maar ook: eeej piet piraat, jij hebt mij reiki gegeven en ik merk dr niks van maat!
piet piraat: ja maar soms werkt het onbewust
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
morgen komt piet piraat terug en gaan ze over vuur lopen, overmorgen over water lopen, de dag daarna naar de venus met buitenaardse wezens kwartetten, en de dag daarna op de koffie bij god, een beetje bijkletsen
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey brother, great shit you made, them titties on the womens.
Sorry jongens, ik verkeer nog steeds onder invloed maar er ging iets mis.
Ja maar, ja maar, Brian is een kindje van Godquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:23 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
god tegen brian: nog sorry voor amanda, ik had die dag zoveel shit aan mn kop en ik weet niet waar ik mee bezig was. maar ja, ze rolt wel lekker makkelijk op dr rug he!
Donequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal fout!
Ik voel een interventie aankomen.
Lobasca, Blurk en Beequeen, pm me even.
Ik ben een spirituele beweging aan het zoeken die bij me past. Ik denk aan iets in de richting van klankschalen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Moet ik nu naar VOL om bij te lezen?
Ja, twee embryo's: Bro en Okéquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
Jaap: Mn moeder is net Nadia.
Jaap: Bizar verhaal! Er is geen echo gemaakt, maar ze heeft aan vriendin geschreven dat er 2 embryo's waren. 3 zwangerschapstesten, er was helemaal niks.
quote:
Katjang pedis indonesische pinda'squote:Op dinsdag 4 december 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is katjang pedingen, iemand?
Hete noten neuken?![]()
Toch zou het me niet verbazen als ze buiten inmiddels nog 2 tests had gedaan. Die zwangerschapsgekte ging wel heel ver, zowel bij haar als bij Dennis die meteen al haar kindje wilde.quote:
Me love those nuts.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Katjang pedis indonesische pinda's
amandaquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Waarom willen Huub en Jaap de ceepees van Dennix begraven, athans de koker waar ze inzaten. Willen ze er een spelletje van maken om Brian te fucken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |