Een donkergeel aura betekent het volgende:quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:39 schreef mspoez het volgende:
[ afbeelding ]
Wat laat maar vond het toch wel funny te zien hoe heilig Riet Piraat werd, al reiki-end.
Leuk, gefeliciteerd met je T-shirt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope nog nooit.... En dan vinden ze jou stom omdat je er niet in "gelooft"
Mijn ava, check this out De leukste Sint Avatars zijn gekozen!!!
En ik was zo blij als een kind![]()
Wist niet eens dat er verkiezing over was
Laat Veulen je ava maar niet zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huub is vrolijk en lief voor Liekequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Huub wil samen met Brian optreden voor Selene's verjaardag als ze terugkomen van hun optreden in Lelystad vrijdagavond.
Lieke is superenthousiast, not.
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
OMG, Brian vergelijkt de boetes van het hokje met een hond, straffen en belonen.
Hij wil meer beloning en zijn boetes terugverdienen.
Don't shoot the messenger, ik zit met stomme verbazing te luisteren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarvoor moet hij in vredesnaam beloond worden, en wórdt hij niet al iedere keer beloond?
Ja we missen al meer dan 14 maanden enige vorm van actie van Brianquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian demotiveerd het de bewoners als ze alleen maar gestraft worden, hij wil pluimen, veren, dan komt er weer actie.
Mis ik iets?
Ik kots even met je mee BQquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian mag niet iedereen naar de Miljonair's Fair omdat de Lookies dan niks te doen hebben.
Brian echter is daar zo op zijn plaats samen met Amanda.....het kan toch niet anders dat zij niet mee mogen?
Zijn er Lookies die de COS even overnemen, ik hang even boven het teiltje van Ruud en Mokum.
Brian maakt nog even reclame voor TIen om streams aan te schaffen omdat Amanda op het toilet zit en ze samen onder de douche gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Als ik Brian ook maar even aan moet horen, slaan al mijn chakra's op hol, was net ingesteld vanmiddag, kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ruim het wel weer op.
Wat loopt die loser zich weer uit te sloven. 26 Jaar en er komt geen zinnig woord uit zijn lelijke rotschjmoel.
Volgens mij is hij weer danig onder invloed van iets.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ruim het wel weer op.
Wat loopt die loser zich weer uit te sloven. 26 Jaar en er komt geen zinnig woord uit zijn lelijke rotschjmoel.
Ik ga maar even mediteren, dit is niet te doen, zelfs mijn wortelchakra speelt op.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als ik Brian ook maar even aan moet horen, slaan al mijn chakra's op hol, was net ingesteld vanmiddag, kan ik weer opnieuw beginnen
Kan nooit genoeg zijn..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
brain heeft te veel pilletjes op denk ik!!
Kumbaya BQ, is het énige wat nu helpt..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga maar even mediteren, dit is niet te doen, zelfs mijn wortelchakra speelt op.
Hij roept nu Marco Polo op onder het mom van een spelletje, hij heeft niks met Marco Polo. Wat een stumpert.
Vanmiddag liep hij te piepen bij Carlos dat in in een dip zat......vul de rest maar in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
Goed plan, thanxquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kumbaya BQ, is het énige wat nu helpt..
Die rat moet opgenomen worden,gaat niet goed met hem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef fredfik het volgende:
Praise the Lord, hallelujah.quote:
Ik kan eigenlijk alleen nog maar met plezier naar de streams kijken als Huub en Jaap bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
De rollen van Naad en Dennix als looney's zijn m.i.v. vandaag officieel overgenomen door Brian en Amanda.
Getekend: De Gouden Kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |