Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda en brian hebben zin om te neuken
we zullen zien als DGK is afgelopenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:16 schreef ruba het volgende:
[..]
dat wichie is helemaal zo dom nog niet.
Gatver, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ze zal die blokkade wel tegenkomen als ze Piet Piraat moet bepotelen
wel neequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian ook op zoek naar Amanda's wortelchakra?
Ik dacht meer aan het kick her ass chakra.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:24 schreef Guuskeee het volgende:
dit oeverloos gezever is echt op lieke dr buik geschreven. nu voelt ze zich NOG verhevener boven het gepeupel.
tijd voor haar om mn suck-my-dick-chakra te kussen
Vooral Huub zal hier zwaar onder gaan lijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
[zijige modus] Dat mag hoor, laat je woede maar los [zijige modus]quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:27 schreef -Blurk- het volgende:
Alleen al dat zijige praten word ik opstandig van.
we zijn het eens !!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al. Dit is heel slecht voor haar (en Huubje).
O, wat fijn dat het mágquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[zijige modus] Dat mag hoor [zijige modus]
Werk ze en zweef gezellig verder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:31 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ga even aan het werk, ben helemaal gewichtloos en blij, maar mijn baas niet..
klinkt best geilquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mon... onze hartchakra's trillen en zoemen in allesoverbruggende harmonie
Jammer, een rel was wel aardig geweestquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:36 schreef ruba het volgende:
die durfen vast niet meer,
angst he.
geen haat.
angst.
we zijn allemaal bang!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik voel opeens dat ik jou in een andere tijd en ruimte al heb ontmoet. Herinner je je die andere heks nog, die altijd maar liep te sputteren? Dat was ik.
Was jij dat? Ik had het kunnen weten, ik heb me laten misleiden door je lieve ava.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Disana het volgende:
Beequeen, ik voel opeens dat ik jou in een andere tijd en ruimte al heb ontmoet. Herinner je je die andere heks nog, die altijd maar liep te sputteren? Dat was ik.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:35 schreef Disana het volgende:
Waarom post er eigenlijk niemand die hier wel in gelooft? We zijn toch niet vervelend ofzo?
Mot dat? Mijn buikchakra voelt ineens als lood. Ik haat jullie! Allemaal!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaaah, ik voel de liefde!
![]()
*knikt begrijpend*
Pak elkanders handen vast en vergeef elkaar in dit universum en de 137 die hierna nog volgen!
Nou, jij was anders ook niet mals hoor. Ik zal maar niet vertellen over die kattendarmen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was jij dat? Ik had het kunnen weten, ik heb me laten misleiden door je lieve ava.
Ik ga even mediteren om mijn woede kwijt te raken.![]()
Sssst, niet verder vertellen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, jij was anders ook niet mals hoor. Ik zal maar niet vertellen over die kattendarmen.
*knikt begrijpend*quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mot dat? Mijn buikchakra voelt ineens als lood. Ik haat jullie! Allemaal!
Volgens mij gaat er iets helemaal fout.
Slechte Disana?!? Je moeder!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
[..]
*knikt begrijpend*
Dit is de slechte Disana. Weet je nog? Het is al even geleden. Laat haar niet de overhand krijgen.
Dit kun je doen door 3 maal daags je mondhoeken omhoog te doen zodat je de goddelijke liefde en licht beter kunt ontvangen. 3 Maal daags en de rest naar behoefte.
Je kan ut!
Wat een licht!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke krijgt nog een practische tip van Mevr. Piraat. Als je waxinelichtjes na 2 uur heraansteekt branden ze korter.
Goed dat ik dat weet, nou ben ik ook ingewijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke krijgt nog een practische tip van Mevr. Piraat. Als je waxinelichtjes na 2 uur heraansteekt branden ze korter.
Ik hoop dat je hebt genoten. Gratis lol, wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef ruba het volgende:
Zooo, nou ik heb het wel weer gezien, ajuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |