quote:
Op dinsdag 11 december 2007 08:51 schreef Lishe het volgende:Dat heb ik ook altijd Tex. Voel ik me zo'n oenige moeder. Bij Lena krijg ik nu steeds een vragenlijst mee die ik dan net op het nippertje invul...
Fuente, wat goed! (Het is dan ook wel een heule mooie kamer!!)
En stoer Juusje! Wat knap Rens! Nog gedoe eromheen gehad? Of was het een natuurtalent?
Luuke heeft afgelopen zaterdag geoefend zonder luier. 1 keer d'r broek nat en ze weigert op pot of wc te plassen. Ze houdt gewoon op tot ze haar luier weer om heeft (voor de tussen-de-middag-dut). Moeilijk vind ik het. Van mij hoeft ze nog niet droog maar ik ben de opmerkingen van anderen zo kots-, en kotsbeu. (Is ze al droog? Niet? Hmmm, O.)
Ik ben dus ook zo'n oenmoeder, die vragenlijsten niet invult, traktaties vergeet en zijn kinderen met twee verschillende sokken en een gore romper aan laat lopen.
Stom, dat mensen daar over gaan liggen mekkeren over dat zindelijk worden. Heel irritant lijkt me, van die semi-bezorgde "Hmmmmm's".

Gelukig hier nog niet zo'n last van.
Geen gedoe hier, Juul is een redelijk natuurtalent wat betreft die tut.

We wilden er al een tijdje mee stoppen (eigenlijk zouden Tex en ik tegelijkertijd, maar ik kon het tóch nog niet aan.

) Nu ging Juul een weekendje logeren in een huisje met opa, oma en de rest van de familie en we waren uiteraard de tut weer eens kwijt (qua oenmoederschap

). Toen resoluut de knoop doorgehakt; laat maar zitten die tut, het is klaar, finito, schluss. De eerste nacht was geen groot succes (maar toen was ik er nog niet bij, dus ik heb daar niets van meegekregen), maar daarna heeft ie er niet meer om gemaald. Ik vind het maar stoer!