Denk dat er steeds meer mensen zijn die je juist wel serieus nemen... Gelukkig is "het alternatieve" (in de breedste zin van het word) steeds "normaler" aan het worden....quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:57 schreef Belana het volgende:
[..]
nou ja, what the hack, veel mensen zullen me niet serieus nemen misschien, maar ik ben met Liam bij een medium geweest en zij heeft dat gezegd.
tex, dat is het he, we moeten meer van ons kind uitgaan
ik heb dus nooit zo'n zin om naar buiten te gaan, maar Liam wel en ik heb voor hem gekozen, dus mag ik ook wel eens zoiets voor hem doen
Ik vind het juist wel een serieus iets. Zo blijkt dus dat mijn dochter mijn opa en oma kan zien. Ze heeft regelmatig gezegt dat mijn opa in haar kamer zit. En van het ene op het andere moment mocht toen ook het nachtlampje niet meer uit. Zijn nu een aantal keer naar een medium geweest en dat werkt best verhelderend.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:57 schreef Belana het volgende:
[..]
nou ja, what the hack, veel mensen zullen me niet serieus nemen misschien, maar ik ben met Liam bij een medium geweest en zij heeft dat gezegd.
Kim roept de hele dag kommmmaaa met mij meeeeeeee. Wel lief.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:54 schreef Fuente het volgende:
Belana, helemaal niet raar hoor, ik 'geloof' daar best in!
Zo geloof ik ook dat kinderen meer weten, snappen, zien, dan dat wij dat denken!
Sara heeft de laatste paar weken een paar dingen gezegd, waarvan wij weten dat zij het niet KAN weten, zeker niet met haar leeftijd. Heel bizar, echt een paar kippevelmomenten gehad.
Sara heeft trouwens een nieuwe fase, de heeeeele dag door horen wel: Wat doe jij? Papa, wat doe jij? Mama, doe jij nou? Doe jij? Doe jij?
Eerst was het grappig, nu wordt het wat minder grappig
En nu ga ik weer naar boven, we zijn Sara's kamer aan het veranderen in een meisjeskamer, het wordt roze! En ze krijgt een grote-meisjes-bed![]()
![]()
en een nieuwe kast. Kben heel benieuwd hoe ze het morgen gaat vinden (ze is bij opa en oma!)
Kim gaat nu nog niet in een 1 persoonsbed. Maar zat er over na te denken na haar gestunt. Maar idd ze kan er nog een hele tijd in liggen. En ze klimt er (nog?) niet uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef E.T. het volgende:
Hier een peuterbedje.. die ijzeren van Ikea idd![]()
Maar waarom zou je Kim al in een ander bed doen, Ingrid? Persoonlijk ben ik meer een voorstander van zo lang mogelijk in het ledikant laten liggen(tenzij ze echt gevaarlijke dingen gaan doen met eruit klimmen ofzo)
dat is ook zo. maar zoals ik zei, ik ben best vooringenomen geweest en als ik dan de boodschap krijg verder te kijken dan mijn neus lang is, is dat dus niet eens zo'n gekke opmerkingquote:Op zondag 9 december 2007 12:48 schreef bixister het volgende:
dat het je aan het denken zet vind ik ook goed. maar het nemen van beslissingen moet je uiteindelijk toch zelf doen, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |