Ik ben vandaag thuis gekomen. ivm met kerst was het mogelijk om het weekend daar te blijven omdat 5 of 6 dagen thuis ineens te heftig is voor veel mensen. Aangezien ze hier vrijdag de badkamer betegeld hebben en de wc er nog niet op kon was het dus beter om daar te blijven en omdat Rick morgen moest werken kwam ik dus vandaag thuis. Is het nog te volgen?

Het is idd behoorlijk schrikken, de hele week zat ik daar al met een knoop in mijn maag, je kind ziek en ik moest daar blijven

Eigenlijk moet ik donderdag terug zijn ivm een therapie, maar als Djulian dan nog niet thuis is kunnen ze allemaal de boom in voor die 2 dagen, ik vind het nu al k*t dat ik niet bij hem ben, maar Djen heeft ook alle aandacht nodig want het meisje is zich ook kapot geschrokken.
Morgenochtend komt de arts weer langs en ze nemen dagelijk bloed af om alles in de gaten te houden. Op zijn vroegst zou hij 1e kerstdag naar huis mogen, maar dan moet alles zo perfect verlopen dat de arts wel zei dat het echt alleen in het gunstigste geval is, want zijn bloed moet helemaal goed zijn voor hij naar huis mag.