Dank jullie wel voor de tips. Juul zit op dít moment in een spierwit havermoutbad. Sander leest hem voor en hij heeft kerstkransjes gekregen als troost. Maar oh oh oh, wat was en is ie verdrietig. En zó vreselijk moe, maar iedere keer als ie op de bank in slaap valt, wordt ie na een half uurtje huilend en koortsig weer wakker van de pijn en jeuk. Hij blijft dan jammeren tot ie een half uur later weer in slaap dommelt. Het bed was helemaal een drama. Nu dus havermout, dan een zetpil en naar een vers nestje. Hopelijk een nacht zonder nare dromen, jeuk en pijn dan. Ik heb zó met mijn kleine haring te doen!
@
debuurvrouw; volgens mij een algemene stelregel; bij vaders valt meer snoep los te troggelen dan bij moeders. En bij opa's nóg weer meer.

Ik moet de onze in ieder geval strak aangelijnd houden, anders gaat ie loos. Werkelijk waar, dan loopt Juul gewoon elke zomerse dag met een cornetto over straat en krijgt ie pennywafels alsof het rozijnen zijn.

Gelukkig houdt oma hem een beetje in het gareel

(op mijn verzoek

). Maar kinderen weten dondersgoed waar het lekkers te halen is. Juul kende het woord chocola al voor ie het ooit van mij gekregen had. Ra ra, hoe kan dat.