quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:33 schreef Wiets het volgende:
Paars en Oranje!
Ik mag er toch al wel over nadenken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
Kerstbomen zijn zwaar ftl.
En kon je écht niet 1 dag wachten met dit topic?
Nadenken, tuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik mag er toch al wel over nadenken?
En anders was er vast iemand anders die het topic had gemaakt en zónder plaatjes in de op
En ik mag, want ik heb nog nooit een kerstboom gehad
Klopt, dit is ook het eerste jaar dat we het een paar dagen voor de Sint doen.quote:
2 of 3 inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou gewoon effen ballen doen en niet meer dan 2 kleuren..
Ziet dat er niet erg, err, ordinair uit?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef Aquaatje het volgende:
Ik heb helaas geen boom... heb twee hele lieve katten die em slopen als ze de kans krijgen. [afbeelding] Wel al dit weekend bij m'n moeder geholpen met de boom. Die heeft rode & gouden versiering. [afbeelding]
Valt eigenlijk wel mee. Het ziet er best leuk uit. M'n moeder houd van wat meer frummels enzo. Strikjes, lintjes enzo zitten dan ook ruim in de boom.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ziet dat er niet erg, err, ordinair uit?
Beetje donker!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
zwarte en groene ballen en slingers
vast welquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Beetje donker!
Het is al zo donker in december! En groen zie je dat wel goed?
doe ik maareh eerst sinterklaas hèquote:
Ik vind zilver ook heel mooi, maar wil er dan toch een accentkleur bijquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:35 schreef JediMasterLucia het volgende:
wij versieren hem zoals ieder jaar met zilver. met zilverkleurige slingers.
ik blijft dat toch het mooiste vinden
Wil je wat van me drinken?quote:Hoe versier jij je boom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |